عکس؛ استقبال گرم از کریستیانو رونالدو در اکسپو دبی

عکس؛ استقبال گرم از کریستیانو رونالدو در اکسپو دبی

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسید که اولدترافورد به دبی آمده است. هزاران هوادار در روز جمعه تشویقی کرکننده را نصیب کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی کردند که خودش را به اکسپو 2020 در شهر دبی رسانده بود.

به گزارش فوتبالی، در حالی که رونالدو در حال بالا آمدن از استیج در میدان  الوصل بود، تعداد زیادی از هواداران با پیراهن های ورزشی و تی شرت هایی با تصویر رونالدو از ستاره پرتغالی استقبال کردند. رونالدو در این مراسم گفت:" هرگز استقبال چنین استقبال گرمی را با چنین هواداران پرشماری نداشتم."

رونالدو گفت که عاشق شهر دبی است و هر سال از این شهر بازدید می کند. وی افزود:" دبی فوق العاده و بی نظیر است. من از اتفاقات در این جا و ساخت اکسپو شگفت زده نشدم. بی نظیر است که ببینید که چطور چنین اتفاقاتی این جا به سرانجام برسد. اکسپو به شکل خارق العاده ای فوق العاده است. این که فرهنگ ها و سنت های 192 کشور را یک جا جمع کنی، بی نظیر است."

رونالدو در پاسخ به سوال هواداری از هند در مورد شرایط بدنی خود گفت:" آمادگی بدنی دارم چرا که مراقب بدنم هستم. هر کاری که می توانید را انجام بدهید تا ذهن و بدنتان سالم باشد. همیشه به توصیه های پدرتان گوش بدهید.  پسرم همیشه از من می پرسد که چه زمانی برایش تلفن همراه می خرم. همیشه به او می گویم:"هر وقت که زمانش باشد. باید از تکنولوژی بهره ببریم نه این که به آن معتاد شویم. بچه ها باید در مدت زمان مشخصی از موبایل استفاده کنند نه همیشه."

رونالدو بعد از آن هفت پیراهن را امضا کرد تا به قید قرعه به هفت تا از حاضران در مراسم برسد.

4125