خواسته‌های جدید ژاوی از لاپورتا؛ دفاع کناری در اولویت نیست

خواسته‌های جدید ژاوی از لاپورتا؛ دفاع کناری در اولویت نیست

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا از سران این باشگاه درخواست کرد که تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی، یک مهاجم و وینگر خریداری کنند. 

به گزارش فوتبالی، ژاوی 42 ساله در ژانویه موفق به جذب دنی آلوز و فران تورس شده، اما هنوز به خاطر مصدومیت‌های پیاپی بازیکنانش، دچار فقدان بازیکن در خط حمله است. ژاوی همچنان به دنبال جذب یک دفاع کناری است، اما برای الان، یک اولویت محسوب نمی‌شود. 

به نقل از مارکا، خط حمله بلوگرانا پس از خروج لیونل مسی، افت محسوسی داشته و 12 گل کمتر از فصل به ثمر رسانده است. وضعیت فاز تهاجمی بارسلونا اصلا مساعد نیست، چون به غیر از خروج فوق ستاره آرژانتینی در تابستان، سرخیو آگوئرو از فوتبال خداحافظی کرد، مارتین بریتویت و ممفیس دپای مصدوم هستند و عثمان دمبله هنوز نتوانسته کمک خاصی بکند. 

متئو آلمنی و لاپورتا در آخرین مصاحبه‌های خود ادعا کردند که تمام تلاششان را برای محقق کردن خواسته‌های ژاوی بکنند. اولین گزینه سرمربی سابق السد، آلوارو موراتا مهاجم یوونتوس است. رسانه‌های ایتالیایی و اسپانیایی خبر از علاقه زیاد مهاجم سابق رئال مادرید به بازی کردن در نیوکمپ می‌دهند، اما هنوز بیانکونری و کاتالان‌ها به توافق نرسیده‌اند. 

آداما ترائوره وینگر سرعتی ولورهمپتون گزینه محبوب ژاوی برای پست وینگر است و او عصر روز جمعه تست‌های پزشکی‌اش را پشت سرگذاشت و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به زودی به عنوان بازیکن جدید بارسلونا معرفی خواهد شد. 

4416