اسطوره چلسی جانشین سرمربی سابق رئال مادرید در اورتون؟

اسطوره چلسی جانشین سرمربی سابق رئال مادرید در اورتون؟

پایگاه خبری فوتبالی- فرانک لمپارد با پشت‌سر گذاشتن دانکن فرگوسن و ویتور پریرا، به عنوان سرمربی جدید اورتون انتخاب شده است.

به گزارش فوتبالی، بازیکن و سرمربی سابق باشگاه چلسی، پس از حدود یک‌سال دوری از مربیگری، در رقابت با مربیانی مثل فرگوسن و فریرا، برای هدایت تافی‌ها با سران این باشگاه به توافق رسیده است.

رسانه گُل ادعا می‌کند، که می‌تواند صحت این خبر را تایید کند.

اورتون، که از 14 دیدار اخیر خود تنها یک برد و سه مساوی بدست آورده است، از 20 بازی این فصل موفق به کسب 19 امتیاز شده و تنها 4 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد.

پس از اخراج رافا بنیتز، تنها 200 روز پس از آغاز کارش در گودیسون پارک، سران باشگاه اورتون دانکن فرگوسن را به‌صورت موقت به عنوان سرمربی انتخاب کردند. پس از مدت قابل توجهی تلاش برای انتخاب سرمربی جدید از میان گزینه های متعدد، نهایتا گفته می‌شود گزینه نهایی خود را انتخاب کرده اند.

علاوه‌بر لمپارد، پریرا و فرگوسن، که فرهاد مشیری، مالک باشگاه، شخصا برای مذاکره با هر سه نفر به لندن سفر کرد، اورتون حتی با وین رونی، ستاره سابق باشگاه، نیز صحبت کرده بود که با مخالفت ملی‌پوش سابق تیم ملی انگلیس همراه شد.

بین سه گزینه احتمالی، که رسانه‌ها در روزهای اخیر اخبار متعددی را منتشر کردند، با جلساتی که امروز بین باشگاه و مربیان برگزار شد، ظاهرا باشگاه اورتون به این نتیجه رسیده است که فرانک لمپارد بهترین گزینه برای نجات این تیم از وضعیت نامناسب فعلی است.

انتظار می‌رود که فرانک لمپارد تلاش کند، کادرفنی‌ای که در چلسی همراه او بودن را با خود به گودیسون‌پارک ببرد.

9719