اطمینان اسطوره رئال مادرید از جذب امباپه در تابستان

اطمینان اسطوره رئال مادرید از جذب امباپه در تابستان

پایگاه خبری فوتبالی - فرناندو مورینتس اسطوره باشگاه رئال مادرید از پیوستن کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن ژرمن به این باشگاه مطمئن است. 

به گزارش فوتبالی، با شروع پنجره نقل و انتقالات زمستانی، امباپه که هنوز جواب مثبتی به پیشنهاد تمدید قرارداد پاریسن ژرمن نداده است، می‌تواند آزادانه با هرباشگاهی وارد مذاکره شود. قرارداد امباپه در تابستان آینده به پایان می‌رسد و این فوق ستاره فرانسوی می‌تواند به صورت قانونی پیش قراردادی با باشگاه آینده‌اش امضا کند. 

به نقل از مارکا، علاقه لوس بلانکوس به قهرمان جام جهانی 2018 از هیچ‌کس پنهان نیست و بسیاری از رسانه‌ها مدعی هستند که فلورنتینو پرز او را در تابستان به صورت رایگان به خدمت خواهد گرفت. حالا مورینتس به RMC Sport گفت: "کیلیان امباپه در همین سال به رئال مادرید خواهد پیوست. من خیلی زیاد به حرف‌های مدیران باشگاه و فلورنتینو پرز گوش داده‌ام. رئیس باشگاه هوادار بازی اوست، چون امباپه بسیار خاص است و می‌تواند برای سال‌های زیادی در رئال مادرید بازی کند."

دو تیم پاریسن ژرمن و رئال مادرید در روز 15 فوریه از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در پارک دو پرنس به مصاف هم خواهند رفت و دیدار برگشت این دو تیم روز 9 مارس در برنابئو برگزار خواهد شد. 

4416