ناراحتی سرمربی سابق بارسلونا از طرز رفتار هواداران با او

ناراحتی سرمربی سابق بارسلونا از طرز رفتار هواداران با او

پایگاه خبری فوتبالی - ارنستو والورده سرمربی سابق بارسلونا مدعی است که با وجود 2 قهرمانی لالیگا، هنوز هواداران این تیم او را در سطح باشگاه نمی‎دانستند. 

به گزارش فوتبالی، ارنستو والورده آخرین سرمربی بارسلونا است که موفق شده با این تیم به دو قهرمانی لالیگا برسد. وی در سال 2017 هدایت آبی اناری‌ها را برعهده گرفت و توانست با این تیم به 3 جام در 3 فصل برسد، اما به خاطر ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا، در سال 2020 از هدایت کاتالان‌ها کنار گذاشته شد. 

به نقل از مارکا، حالا پس از مدت‌ها، والورده در مصاحبه با مجله لیبرو سکوتش را شکست و گفت: "ما دو بار قهرمان لالیگا شدیم و به نظرم خوب بود، اما برای بعضی از هواداران هیچ و پوچ بود. من دو سال و نیم در آن باشگاه بودم و در 3 فصل حضورمان در لیگ قهرمانان اروپا، به عنوان تیم اول به مرحله یک هشتم نهایی صعود می‌کردیم. بازی‌های آخرمان در مرحله گروهی، همیشه جنبه تشریفاتی داشت، چون از قبل صعودمان قطعی می‌شد. من و گروهم از این موضوع به نیکی یاد می‌کنیم، چون می‌دانیم چه کار سختی کردیم، اما حالا ببینید..."

از زمان ترک والورده از بارسلونا، کیکه ستین، رونالد کومان و ژاوی هدایت این باشگاه را برعهده گرفته‌اند. 

"همه چیز را با فاصله می‌بینم. زمانی که شما یک مکان را ترک می‌کنید، برگ جدیدی در زندگی‌تان ورق می‌خورد، اما در رابطه بارسلونا شما به زمان بیشتری احتیاج دارید."

4416