هم تیمی طارمی با 38 میلیون پوند در یک قدمی لیورپول

هم تیمی طارمی با 38 میلیون پوند در یک قدمی لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه لیورپول با درخواست 37.5 میلیون پوندی سران پورتو برای جذب لوئیز دیاز وینگر کلمبیایی، موافقت کرده و او به زودی راهی آنفیلد خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، در آخرین روزهای پنجره نقل و انتقالات تابستانی، قرمزهای بندر لیورپول اولین حرکت خود را آغاز کردند و حالا در آستانه جذب لوئیز دیاز هستند. یورگن کلوپ به خاطر حضور سادیو مانه و محمد صلاح در جام ملت‌های آفریقا، از فقدان وینگر سرعتی در ترکیبش رنج می‌برد ولی حالا به نظر می‌رسد که با جذب دیاز، این مشکل خاتمه پیدا کند. 

به نقل از سایت گل، سران لیورپول در ابتدا می‌خواستند در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی به سراغ دیاز بروند، اما حضور ناگهانی تاتنهام هاتسپر در این رقابت باعث شد تا لیورپول سریع‌تر از زمان موردنظر کارشان را آغاز کنند. جولیان وارد که به زودی مدیر ورزشی لیورپول خواهد شد، نماینده قرمزها در زمان مذاکرات بود. دیاز که در حال حاضر با تیم ملی کلمبیا در آرژانتین حضور دارد، پس از پایان بازی‌های ملی، قرارداد پنج و نیم ساله با لیورپول امضا خواهد کرد. 

دیاز در این فصل دوبار با پیراهن پورتو برابر لیورپول صف آرایی کرد که در هردو بازی شاگردان کلوپ به پیروزی رسیدند، اما گفته می‌شود که علاقه این سرمربی آلمانی به وینگر کلمبیایی، از همان بازی آغاز شد. 

4416