ترس و واهمه اماراتی‌ها از صحبت‌های طارمی

ترس و واهمه اماراتی‌ها از صحبت‌های طارمی

پایگاه خبری فوتبالی- یک رسانه معروف اماراتی نسبت به صحبت‌های روز گذشته مهدی طارمی واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، پیروزی روز گذشته امارات برابر سوریه باعث شد تا شانس این تیم برای کسب رتبه سوم جدول رده بندی گروه نخست و راهیابی به دیدار پلی آف جام جهانی 2022 قطر افزایش یابد. شاگردان فن مارویک با این برد 9 امتیازی شده و فاصله خود را با لبنان به 4 امتیاز افزایش دادند.

پیش از آن بازی، تیم ملی ایران موفق شد که با برتری یک بر صفر برابر عراق صعود خود به جام جهانی را قطعی کند. هواداران امارات که تیم ملی کشورشان باید روز سه شنبه به مصاف ایران برود، امیدوار بودند با قطعی شدن این صعود، شاگردان اسکوچیچ با حساسیت کمتری به مصاف آنها بروند اما صحبت های طارمی باعث ایجاد ترس و دلهره بیشتری میان اماراتی ها شده است.

صفحه خبری امارات اسپورت نیوز با انعکاس صحبت های گلزن روز گذشته تیم ملی و ارسال یک ایموجی خاص، به نوعی ترس و واهمه خود را از بازی با ایران نشان داد. این پیج توئیتری نوشته است: مهدی طارمی بازیکن ایرانی پس از راهیابی کشورش به جام جهانی گفت: در دیدارهای پیش رو به دنبال این هستیم که قوی تر از آنچه بودیم، ظاهر شویم.

صحبت های طارمی و انگیزه ملی پوشان برای درخشش در بازی های بعدی از جمله تقابل برابر امارات باعث نگرانی هواداران تیم ملی این کشور شده است. آنها امیدوارند که با کسب امتیاز تهران را ترک کنند چرا که در صورت رخ دادن این اتفاق، کسب جایگاه سوم امارات تا حدود زیادی قطعی خواهد شد.

7474