دو ملی‌پوش ایتالیایی میلان و یوونتوس اردوی آتزوری را ترک کردند

دو ملی‌پوش ایتالیایی میلان و یوونتوس اردوی آتزوری را ترک کردند

پایگاه خبری فوتبالی - دو بازیکن تیم میلان و یوونتوس به نام های داویده کالابریا و مانوئل لوکاتلی که دو ملی پوش ایتالیایی این دو تیم نیز به شمار می آیند و در اردوی اخیر آتزوری هم حضور داشتند، ظاهراً بنا به برخی دلایل شخصی کمپ تیم ملی ایتالیا را ترک کردند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از پایگاه رسانه‌ی توتو مرکاتو وب، این منبع ایتالیایی این چنین گزارش می دهد که به داویده کالابریا، ملی پوش باشگاه میلان و مانوئل لوکاتلی، ملی پوش باشگاه یوونتوس در آخرین جلسه‌ی تمرینی تیم ملی فوتبال ایتالیا اجازه داده شده تا کمپ تیم ملی را ترک کنند. به نظر نمی رسد که این موضوع ارتباطی با مصدومیت این دو بازیکن ملی پوش داشته باشد.

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا همچنین در حال آماده سازی ماریو بالوتلی، مهاجم قدیمی و تازه به جمع نفرات آتزوری بازگشته در آستانه‌ی دیدار پلی آف صعود به رقابت های جام جهانی 2022 قطر برابر تیم ملی فوتبال مقدونیه در ماه مارچ می باشد.

داویده کالابریا در رقابت های این فصل از مسابقات سری آ ایتالیا، با چندین مرتبه مشکلات مربوط به مصدومیت دست و پنجه نرم کرده است و بعد از ابتلا به ویروس کووید نوزده و بیماری کرونا، در شکست برابر تیم اسپتزیا و ریکاوری از آسیب دیدگی بلند مدت خودش به میادین مسابقات بازگشت.

9404