از تمدید قرارداد ستاره‌ها تا تعیین جانشین خروجی‌ها در صحبت‌های مهم اولیور کان

از تمدید قرارداد ستاره‌ها تا تعیین جانشین خروجی‌ها در صحبت‌های مهم اولیور کان

پایگاه خبری فوتبالی - اولیور کان به عنوان یکی از مدیران ارشد بایرن مونیخ در یک کنفرانس مطبوعاتی مجازی در آلیانز آرنا به مهم ترین سؤالات و موضوعات پیرامون این باشگاه پاسخ داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، اولیور کان، مدیر اجرایی بایرن مونیخ در خصوص وضعیت نیکلاس زوله و چگونگی رقم خوردن سرنوشت این بازیکن چنین گفت: "مذاکرات برای مدت طولانی انجام شد و ما به او پیشنهاد بسیار بسیار خوبی دادیم که قبول نکرد. او می خواهد در پایان فصل باشگاه را ترک کند. زوله اخیرا با اعتماد به نفس بازی می کند. ما همچنان برای ادامه‌ی این فصل به او نیاز داریم. فکر می کنم زوله در پنج سال گذشته نمایش های بسیار خوبی را در این جا نشان داده است. او یکی از بهترین مدافعان میانی حال حاضر است. من فکر می کنم که باشگاه همیشه به او احترام و قدردانی نشان داده است. اما باشگاه محدودیت های اقتصادی خاصی دارد و در مورد پیشنهادات باید به شرایط مالی خاصی پایبند باشیم. در این تجارت طبیعی است که همیشه توافق بین طرفین حاصل نشود. در خصوص جانشینان احتمالی زوله در بایرن مونیخ نیز ما لوکاس هرناندز را داریم و بنجامین پاوارد نیز می تواند در مرکز دفاع بازی کند. ما همچنین در آن پست دایوت اوپامکانو و یک استعداد جوان به نام تانگوی نیانزو را داریم. احتمالات زیادی وجود دارد و اف سی بایرن همیشه باید چاره ای برای بازیکنانی که تیم را ترک می کنند، داشته باشد."

مدیر اجرایی باواریایی‌ ها در مورد کورنتین تولیسو نیز چنین می گوید: "بعد از مصدومیت های اخیر کورنتین، سطح فوتبالی که او بازی می کند شگفت انگیز است. او توانایی های خود را در کلن و برلین نشان داد. برای ما هیچ چیز بهتر از این نیست که بازیکنان بهترین عملکرد خود را داشته باشند."

اما تمدید قراردادها، دیگر موضوعی بود که اولیور کان راجع به آن صحبت کرد: "مانوئل نویر، روبرت لواندوفسکی و توماس مولر همگی بزرگان این باشگاه هستند، بازیکنانی که می توانید موفقیت های دهه گذشته و موفقیت های فعلی را به آن ها نسبت دهید. ناگفته نماند که ما با همه این ها در حال گفت و گو هستیم. بازیکنان باید بفهمند که به چه چیزی فکر می کنند و چه می خواهند. البته که این موضوع برای آینده نزدیک در دستور کار ما قرار دارد. روبرت یک پدیده مطلق است. او 25، 30 یا احتمالاً تعدادی بیشتر گل در هر فصل به ثمر می رساند. او یک تضمین برای اف سی بایرن است. بدیهی است که ما هر کاری انجام خواهیم داد تا مطمئن شویم که روبرت را تا زمانی که ممکن است در کنار خود نگه داریم."

دروازه بان سابق تیم ملی آلمان در رابطه با بازگشت هواداران به ورزشگاه ها گفت: "من فکر می کنم تعیین این مورد در این زمان مهم است. ما به راه حل های معقولی نیاز داریم، نه فقط برای فوتبال بلکه در همه بخش های جامعه."

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ نیز دیگر مورد کی بود که کان درباره اش صحبت کرد: "من به خوبی می توانم تصور کنم که حسن برای مدت طولانی در بایرن مونیخ خواهد ماند. من مدت زیادی است که با حسن کار می کنم. ما خیلی خوب با هم کار می کنیم. حسن و مارکو نپه، مدیر فنی ما، کارشان را بسیار خوب انجام می دهند."

اولیور کان سرانجام در ارتباط با شش ماه نخست کار خود به عنوان مدیر اجرایی یا همان مدیرعامل در بایرن مونیخ چنین می گوید: "من خیلی سریع جا افتادم. از زمانم در کار کنار کارل هاینز رومنیگه استفاده کردم تا او را تحت تأثیر قرار داده و دوره‌ی انتقال را تا حد امکان راحت کنم. من در مورد همه چیز احساس خوبی دارم."

9404