موافقت مالدینی برای ترک میلان و پیوستن به دیگر تیم ایتالیایی

موافقت مالدینی برای ترک میلان و پیوستن به دیگر تیم ایتالیایی

پایگاه خبری فوتبالی - مقامات باشگاه اسپال ایتالیا درخواست کردند و مالدینی کوچک نیز پذیرفت تا به کولومبو هم‌ تیمی سابقش بپیوندد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ی ایتالیایی میلان نیوز، تنها سه روز به پایان مهلت قانونی پنجره‌ی نقل و انتقالات فصل زمستان در ژانویه‌ی جاری باقی مانده است و باشگاه اسپال برای رقابت های نیم فصل دوم، درخواست قرض گرفتن دانیل مالدینی، بازیکن باشگاه میلان و فرزند و نوه‌ی دو اسطوره‌ی روسونری یعنی پائولو و چزاره مالدینی را به مدیریت باشگاه میلان ارسال کرده است.

این در شرایطی است که مدیریت باشگاه اسپال ايتاليا پیش از این نیز لورنزو کولومبو را از همین تیم میلان قرض گرفته بود و کاملاً از عملکرد این مهاجم ایتالیایی راضی می باشد.

رسانه‌ی رسمی میلان نیوز ایتالیا همچنین اضافه می کند که مالدینی بیست ساله با این انتقال موافقت کرده است؛ به این دلیل که او تنها دویست و نوزده دقیقه در مجموع رقابت های فصل جاری در جام های مختلف، مورد استفاده قرار گرفته شده است.

با توجه به حضور زلاتان ابراهیموویچ و اولیویه ژیرو، دو مهاجم با تجربه و کهنه کار در لیست روسونری، مالدینی جوان فرصت چندانی برای حضور و خودنمایی با پیراهن قرمز و مشکی پوشان میلانی در نوک خط حمله‌ی این تیم نداشته است و از طرف دیگر، در پست بازی‌سازی نیز با توجه به حضور براهیم دیاز و راده کرونیچ به عنوان گزینه‌ی پشتیبان، فرصت چندانی برای ایفای نقش و ابراز وجود برای دانیل مالدینی به عنوان سومین نسل از خاندان مالدینی ها در باشگاه میلان فراهم نشده است.

9404