مهاجم جدید یوونتوس در تست‌های پزشکی این باشگاه شرکت کرد (تصاویر)

مهاجم جدید یوونتوس در تست‌های پزشکی این باشگاه شرکت کرد (تصاویر)

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم صربستانی و جدید بانوی پیر برای شرکت در آزمایش های پزشکی بیانکونری ها وارد باشگاه تورینی شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ی رسمی باشگاه یوونتوس و رسانه های ایتالیایی، دوشان ولاهوویچ، مهاجم تیم ملی فوتبال صربستان و باشگاه فیورنتینا در پنجره‌ی نقل و انتقالات زمستانی در ژانویه‌ی جاری به جمع شاگردان ماسیمیلیانو الگری در تیم یوونتوس ملحق شد. این بازیکن گلزن که در حال حاضر در صدر جدول رده بندی گلزنان لیگ سری آ فوتبال ایتالیا یا همان کالچو قرار دارد، امروز وارد شهر تورین و باشگاه یوونتوس شد و مستقیم عازم جی مدیکال (کلینیک اختصاصی باشگاه یوونتوس) در جوار ساختمان این باشگاه شد تا در تست ها و آزمایشات پزشکی بانوی پیر شرکت کند.

قرار بر این است که بعد از پشت سر گذاشتن آزمایشات و تست های پزشکی باشگاه، دوشان ولاهوویچ برای امضای قرارداد خود با مدیران یوونتوس و بعد از آن نیز معرفی رسمی به عنوان بازیکن این تیم تورینی، در ساختمان باشگاه حضور یابد.

دوشان ولاهوویچ صربستانی در مجموع و تا به این جای رقابت های فصل جاری سری آ هفده گل در مسابقاتی که با پیراهن بنفش رنگ فیورنتینا به میدان رفته به ثمر رسانده است که این تعداد گل، معادل با نیمی از مجموع تعداد گل های کل تیم یوونتوس که برابر با رقم سی و چهار گل است، می باشد که همین آمار و ارقام، از درخشش خیره کننده‌ی این مهاجم گلزن در مسابقات فصل جاری سری آ ایتالیا حکایت دارد.

9404