واکنش بیژن ذوالفقارنسب به صحبتهای دیروز خداداد عزیزی در برنامه فوتبال برتر درباره شوخی با کولبرها: آقای عزیزی، عذرخواهی کن!

واکنش بیژن ذوالفقارنسب به صحبتهای دیروز خداداد عزیزی در برنامه فوتبال برتر درباره شوخی با کولبرها: آقای عزیزی، عذرخواهی کن!

پایگاه خبری فوتبالی- بیژن ذوالفقارنسب رییس کانون مربیان و رییس کمینه فنی و توسعه فدراسیون فوتبال به صحبتهای دیروز خداداد عزیزی واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، خداداد عزیزی دیروز دربرنامه فوتبال برتر به شوخی گفت طارمی اگر در ترکیه هواپیما گیرش نمی آمد می توانست با کولبرها به ایران بیاید. این اظهارنظر باعث جنجال و واکنش های زیادی شد.

بیژن ذوالفقارنسب که خودش اهل استان مرزی کردستان و شهرستان سنندج است در واکنش به این شوخی متنی را در اختیار فوتبالی قرار داد که به شرح زیر است:

"سخندان پرورده پیر کهن

بیندیشد آنگه بگوید سخن

مزن بی تآمل به گفتار دم

نکو گوی، اگر دیر گویی چه غم

بازی سرنوشت ساز ایران و عراق را میلیونها نفر مردم عاشق فوتبال در ایران و کردستان به تماشا نشستند و در تب وتاب و استرس شروع و پایان بازی بودند که این شیرینی و حلاوت را سخن لغو و بیهوده یک پیشکسوت و نخبه فوتبال مملکت از آنها گرفت. خداداد کسی که قاعدتا سالهای سال به عشق مردم و برای وطن توپ زده است مردانی را آماج تشر و خنده کرد که برای نان ،جان خود را برکف می نهند و از صعب ترین و دشوارترین کوره راهها بار سنگین خود را برای تامین معاش و زندگی آبرومندانه به مقصد می رسانند و چه لطمات روحی و جسمی که بر آنها وارد نمی شود.

ایمان دارم این مردان راست قامت که اتفاقا افراد تحصیلکرده و نخبه در میانشان کم نیست اگر در شرایط مهیا و طبیعی رشد کنند و علایق خود را جستجو کنند از میان آنها دهها ستاره ورزشی ، فرهنگی و علمی ظهور خواهند کردکه مایه افتخارملت باشند. 

بنابراین ضمن تقبیح سخن فوتبالیست نامی و پیشکسوت که یقینا از سر اشتباه و نا آگاهی بر زبان رانده شده ، انتظار دارم هر چه زودتر نسبت به اصلاح آن و پوزش از مردم‌ استان کردستان و  قشر شریف کولبر همت بگمارند.

با احترام بیژن ذوالفقارنسب."

6641