دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی: فدراسیون بر اجرای کامل پروتکل‌ها بهداشتی در ورزشگاه آزادی نظارت داشت

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی: فدراسیون بر اجرای کامل پروتکل‌ها بهداشتی در ورزشگاه آزادی نظارت داشت

پایگاه خبری فوتبالی- دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به نظارت این فدراسیون بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ورزشگاه آزادی، گفت: ۱۵۰ ناظر سلامت فدراسیون پزشکی ورزشی، ساعاتی پیش از آغاز مسابقه در بخش های مختلف ورزشگاه حضور یافتند و نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت لازم را به عمل آوردند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، «سید اشکان اردیبهشت» ضمن تبریک صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال به جام جهانی قطر، اظهار داشت: فدراسیون پزشکی ورزشی همواره تلاش می کند بهترین خدمات را به جامعه ورزش کشور ارائه کند و یکی از مهمترین محورهای ارائه این خدمات به‌ویژه در دوران کرونا، توسط کمیته پوشش پزشکی مسابقات انجام می‌شود و همکاران ما در این بخش تا سرحد توان برای ارائه خدمت به جامعه ورزش تلاش می‌کنند.

وی افزود: همچون دیگر رویدادهای ورزشی بین المللی، کشوری و ملی، کمیته پوشش پزشکی مسابقات فدراسیون پزشکی ورزشی برنامه ریزی لازم را برای پوشش پزشکی و نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی در دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و قطر به عمل آورد.

اردیبهشت ادامه‌داد: در این راستا با هماهنگی های انجام شده، پس از برگزاری جلسه هماهنگی با حضور دکتر «امین روزی» و دکتر «تورج ملک محمدی» در ستاد پزشکی ورزشی آزادی، ۱۵۰ ناظر سلامت فدراسیون پزشکی ورزشی، ساعاتی پیش از آغاز مسابقه در بخش‌های مختلف ورزشگاه آزادی (داخل استادیوم ۱۰۰ هزار نفری و بیرون محوطه استادیوم) حضور یافتند و نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت لازم را به عمل آوردند.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی خاطرنشان‌کرد: با وجود شرایط جوی و بارندگی، همکاران‌مان تا سرحد توان در این زمینه تلاش کرددند و خوشبختانه این مهم از چشم نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز دور نماند.

6641