حریف ساروی در مبارزه کشتی ایران و آمریکا چه کسی است؟

حریف ساروی در مبارزه کشتی ایران و آمریکا چه کسی است؟

پایگاه خبری فوتبالی- یک سایت آمریکایی در گزارشی به مبارزه دوستانه هادی ساروی فرنگی‌کار کشورمان با نماینده این کشور اشاره کرد.

به گزارش فوتبالی، بعد از مسابقات جهانی نروژ و موفقیت‌هایی که تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در این مسابقات داشت، آمریکا در دعوت‌نامه رسمی از ملی پوشان کشورمان برای مبارزه دوستانه در این کشور دعوت کرد که قرار است ۲۳ بهمن در بالپارک تگزاس برگزار شود. 

در حالی که ملی‌پوشان کشورمان برای اخذ ویزا اقدام کرده‌اند اما هنوز خبری در خصوص صدور روادید برای این سفر منتشر نشده این در حالیست که علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی پیش از این اعلام کرده بود در صورتی که ویزای یک نفر از تیم صادر نشود، این سفر لغو خواهد شد. با این وجود تمرینات آزادکاران کشورمان در حال پیگیری است. 

سایت teamusa در گزارشی به این دیدار دوستانه پرداخته و نوشته است ترکیب کشتی آزاد ایران به زودی اعلام می‌شود. این سایت همچنین به حضور هادی ساروی و مبارزه دوستانه او با فرنگی‌کار ۹۷ کیلوگرم پرداخته است. 

این سایت نوشت: یک مسابقه ویژه فرنگی در وزن 97 کیلوگرم برگزار می‌شود که در آن آنجلو هنکوک دارنده مدال برنز جهان در سال 2021 با یک ستاره مطرح از ایران روبه‌رو می‌شود. 

هنکوک که حریف هادی ساروی در این مبارزه دوستانه خواهد بود، در مسابقات پان‌امریکن در سال ۲۰۲۰ موفق به کسب مدال طلا شد.

6641