خاکپور: بوسه عابدزاده بر دستان پدرش نقطه عطف بازی با عراق بود/ در بازی تیم ملی شاهد ظهور عشق بودیم

خاکپور: بوسه عابدزاده بر دستان پدرش نقطه عطف بازی با عراق بود/ در بازی تیم ملی شاهد ظهور عشق بودیم

پایگاه خبری فوتبالی- محمد خاکپور، سرمربی پیشین تیم فوتبال المپیک کشورمان می‌گوید که با بوسه امیر عابدزاده بر دستان پدرش در دیدار ایران و عراق، عشق ظهور کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، به دنبال صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی 2022 قطر که با پیروزی مقابل عراق رقم خورد، اتفاقی در استادیوم آزادی رخ داد که جالب توجه بود. زمانی که در جشن صعود تیم ملی، امیر عابدزاده با پرچم ایران در حال پایکوبی بود و وقتی متوجه حضور احمدرضا عابدزاده در کنار زمین شد، خودش را به پدرش رساند تا بر دستان او بوسه بزند.
محمد خاکپور که در جام جهانی 1998 فرانسه با احمدرضا عابدزاده در تیم ملی حضور داشت و در مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریو سرمربی امیر عابدزاده در تیم زیر 23 سال بود، با دیدن بازی عراق و به ویژه بوسه امیر عابدزاده بر دستان پدرش دست به قلم شد و یادداشتی نوشت که در پیش‌روی شماست:

«هوالحق

"بوسه بر دستان تمامی پدران ایران زمین"

بعد از چندین سال این توفیق را داشتم تا بازی تیم ملی ایران را از طریق تلویزیون تماشا کنم و چه نمایش دلپذیری داشتند فرزندان ایران. 

تبریک و هزاران تبریک که دل ملت را شاد کردید، اما اتفاقی در این بازی رخ داد که در سرمای سخت زمستان گل امید را در قلب من شکُفت. 

در زمستان سخت سقوط اخلاق در جامعه امروز که خیلی از اصول و احترامات انسانی به واسطه آموزش غلط اجتماعی، مدیریت ناصحیح و فشارهای اقتصادی سنگین که بر جوانان و خانواده‌های آنها تحمیل و باعث از بین رفتن حرمت‌ها شده است، در این بازی شاهد ظهور عشق بودیم.

نقطه عطف این بازی جایی است که امیر عابدزاده در اوج قدرت، شهرت، افتخار و جوانی زانو بر زمین می‌زند و بوسه بر دست پدر.

امیر عابدزاده دست تمام پدران ایران زمین و بلکه دنیا را بوسید تا به جوانانی که او را الگوی خود قرار می‌دهند نشان دهد که ورزش حرفه‌ای، افتخار، ثروت و شهرت فانی است، اما انسانیت و شرافت جاودان. 

برای امیر عابدزاده و تمام جوانان کشورم بهترین‌های جهان هستی را آرزو می‌کنم.

با احترام محمد خاکپور».

6641