موجی در واکنش به تأمین بودجه خرید ولاهوویچ توسط مالکان یوونتوس: با %2 ثروتش اینتر را می‌خرد!

موجی در واکنش به تأمین بودجه خرید ولاهوویچ توسط مالکان یوونتوس: با %2 ثروتش اینتر را می‌خرد!

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر سابق بیانکونری طی مصاحبه ای، در ارتباط با هزینه‌ی انجام پروژه‌ی انتقال دوشان ولاهوویچ از فیورنتینا به تورین و تأمین این مبلغ توسط الکان، می گوید تنها دو درصد از ثروت این سهامدار بزرگ یوونتوس برای خرید باشگاه اینتر کافی است!

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، انتقال دوشان ولاهوویچ، ستاره‌ی درخشان باشگاه فیورنتینا به تیم یوونتوس ایتالیا در پنجره‌ی نقل و انتقالات زمستانی در همین ژانویه‌ی جاری، همچنان در صدر اخبار فوتبال جهان قرار دارد و این انتقال در شرایطی انجام می گیرد که بسیاری از باشگاه های فوتبال اروپا با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند ولی یوونتوس بازیکنی با قیمت هفتاد و پنج میلیون یورو خریداری می کند. همین ماجرا باعث شد تا لوچانو موجی، مدیر سابق بانوی پیر به این موضوع واکنش نشان دهد. موجی در این ارتباط صحبت جالبی انجام می دهد و چنین می گوید: "مردم مدام می پرسند که یوونتوس پول خرید دوشان ولاهوویچ را از کجا آورده است؛ اما فراموش کرده اند که باشگاه متعلق به جان الکان است و دو درصد از دارایی های الکان، برای خرید کل باشگاه اینتر کافی است! این شوخی نیست، بگذارید واضح بگویم... این یک حقیقت است."

دوشان ولاهوویچ عملکرد بسیار درخشانی از ابتدای رقابت های فصل جاری با پیراهن بنفش رنگ فیورنتینا از خود نشان داده و این موضوع باعث شده تا از همان اوایل فصل‌، صحبت از علاقمندی تعداد زیادی از باشگاه های اروپایی به این مهاجم صربستانی در محافل ورزشی و رسانه های اروپا مطرح باشد؛ اما به نظر می رسد که سرانجام این بیانکونری و مدیریت باشگاه یوونتوس باشد که موفق به شکار این ستاره می‌ شود و این بازیکن را از فلورانس به تورین می آورد.

9404