سرلک: مبارزه با توماس گیلمان برای من حیثیتی است/ حریف آمریکایی را خوب آنالیز کرده‌ایم

سرلک: مبارزه با توماس گیلمان برای من حیثیتی است/ حریف آمریکایی را خوب آنالیز کرده‌ایم

پایگاه خبری فوتبالی- نایب‌قهرمان کشتی آزاد جهان تاکید کرد که دلیل شکستش در فینال جهانی عدم آنالیز حریف آمریکایی بوده و حالا مبارزه روز ۲۳ بهمن ماه برای او خیلی اهمیت دارد و حیثیتی است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، علیرضا سرلک در مورد تکرار مبارزه فینال جهانی‌اش با توماس گیلمان در مصاف دوستانه 23 بهمن با آمریکا اظهار داشت: در فینال جهانی در حالی 5 بر 3 به گیلمان باختم که خودم احساس می‌کنم هیچ برنامه‌ای برای آن کشتی نداشتم و بدون شناخت و آنالیز روی تشک رفتم.
وی ادامه داد: مقابل گیلمان کم نگذاشتم و هر چه در توان داشتم روی تشک به کار بستم اما این دفعه سرمربی تیم ملی و مربیان این مسابقه را آنالیز کرده‌اند و روی مبارزه با گیلمان کار کردیم.

سرلک با تاکید بر اینکه اگر در مسابقات جهانی هم گیلمان را آنالیز کرده بود فکر می‌کند توان شکست او را داشت، گفت: من این‌طور فکر می‌کنم که اگر روی کشتی گیلمان کار کرده بودم، با اختلاف او را شکست می‌دادم. حالا همه تلاشم را در آمریکا به کار خواهم بست تا با شکست این حریف آمریکایی مردم را خوشحال کنم.

کشتی‌گیر لرستانی تیم ملی تصریح کرد: نقطه ضعفش را پیدا کرده‌ایم. از نظر بدنی هم شرایط خوبی دارم. مسابقه دو کیلو ارفاق دارد و مشکلی از نظر وزنی ندارم. با 3،4 اردویی که پشت سر گذاشتیم، همگی وضعیت خوبی برای تک کشتی و یک مبارزه 6 دقیقه‎‌ای پیدا کرده‌ایم. هر چند این یک مسابقه دوستانه است اما برای من کشتی گرفتن با گیلمان خیلی اهمیت دارد و یک مسابقه حیثیتی است.

نفر دوم وزن 57 کیلوگرم جهان با اشاره به غیبت زائور اوگویف روس در جهانی 2021 گفت: اوگویف بعد از رسیدن به طلای المپیک به اسلو نیامد و نفر دوم روس‌ها در نروژ کشتی گرفت. کشتی گرفتن با نفرات طراز اول کشتی دنیا آرزویم نیست اما دوست دارم با همه آنها کشتی بگیرم تا عیار خودم مشخص شود و بدانم کجای کشتی قرار دارم. ان‌شاءالله که بتوانم نفر اول 57 کیلوی دنیا شوم.

سرلک که پیش از این نیز تاکید کرده بود در استان لرستان هیچ تجلیلی از او به عمل نیامده، در خاتمه عنوان کرد: هیچ حرف‌شان عملی نشد و در شهر خودم، اتفاق خاصی بعد از مدال جهانی برایم نیفتاد. آدم به یک جایی می‌رسد که دیگر به این چیزها فکر نمی‌کند و حالا فقط برایم خوشحال کردن دل مردم مهم است.

6641