روشن: آمار اسکوچیچ فوق‌العاده است/ مقابل عراق عالی بودیم

روشن: آمار اسکوچیچ فوق‌العاده است/ مقابل عراق عالی بودیم

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن اسبق تیم فوتبال ایران گفت: اسکوچیچ آمار خیره کننده‌ای را از خود به نمایش گذاشت، او در این مدت که هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده گرفته نتایج عالی را کسب کرده که قابل ستایش است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، حسن روشن با اشاره به صعود ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: اول از همه باید صعود ایران به مهم‌ترین و بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبالی جهان را تبریک گفت، به آنچه استحقاش را داشتیم رسیدیم و توانستیم به قطر برسیم.

وی افزود: تیم ملی نمایش خوبی را در بازی با عراق به نمایش گذاشت، در طول ۹۰ دقیقه جریان بازی نسبت به حریف خود برتری چشمگیری داشتیم.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: یک گل زدیم و چند گل نزدیم،عراق خیلی خوش شانس بود که در این مسابقه فقط یکبار دروازه‌اش باز شد.

روشن تصریح کرد: بدون شک ایران در حال حاضر بهترین تیم فوتبال آسیاست و رودتر از تمام تیم‌های قاره کهن به جام جهالنی صعود کردیم.

وی با اشاره به عملکرد اسکوچیچ در تیم ملی ایران، تاکید کرد: اسکوچیچ آمار خیره کننده‌ای را از خود به نمایش گذاشت، او در این مدت که هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده گرفته نتایج عالی را کسب کرده که قابل ستایش است.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال گفت: این تیم یکی از بهترین تیم‌های تاریخ فوتبال ایران است، تیمی که نسل فوق‌العاده‌ای را در اختیار دارد و شایسته تقدیر هستند.

وی تاکید کرد: امروز تیم ملی ما ١١ بازیکن بسیار با کیفیت داخل زمین دارد که هر یک از آنها روی نیمکت بازیکنی هم سطح خود را می بینند که این مساله به پیشرفت تیم ملی کمک زیادی می کند.

6641