نگاه خوزستانی ها به صدر جدول لیگ برتر بسکتبال

نگاه خوزستانی ها به صدر جدول لیگ برتر بسکتبال

به گزارش ایرنا رقابت های این فصل لیگ برتر بسکتبال ایران برای دو تیم خوزستانی فصلی رویایی دنبال شد و این دو تیم توانسته اند صدر جدول رده بندی را به خود اختصاص دهند.
تیم پالایش نفت آبادان که در دور نخست رقابت های لیگ برتر بسکتبال ایران موفق شد بالاتر از پتروشیمی بندر امام و شیمیدر تهران در صدر قرار گیرد، این هفته میزبان دانشگاه آزاد تهران دیگر مدعی قهرمانی می باشد و این دیدار مهم ترین بازی هفته دهم را به خود اختصاص داده است، در سویی دیگر پتروشیمی بندر امام که رفته رفته شرایط خوبی به خود گرفت در هفته دهم میهمان تیم ثامن مشهدی است که نخستین شکست را در این فصل برابر این تیم مشهدی متحمل شده بود.
*** پالایش نفت آبادان – دانشگاه آزاد تهران ***
دیدار تیم های پالایش نفت آبادان و دانشگاه آزاد تهران را می توان یکی از زیباترین و مهیج ترین دیدارهای این فصل لیگ برتر نامید، جایی که دو تیم برای کسب عنوان قهرمانی رقابت شانه به شانه ای با یکدیگر دارند.
پالایش نفت آبادان در هفته اول این رقابت ها در شرایطی نتیجه را به تیم دانشگاه آزاد تهران واگذار کرد که می توانست پیروز این بازی باشد، ولی اشتباهات داوری از یک سو و اخراج محمد حسن زاده و پنج اخطاره شده محمد
جمشیدی و اخراج هماد سامری سرمربی این تیم از سویی دیگر دانشگاه آزاد تهران را به پیروزی در آن دیدار رساند.
نفتی های آبادان برای جبران این شکست سرشار از انگیزه اند و حمایت تماشاگران دو آتشه آبادانی که حالا به بسکتبال علاقه خاصی پیدا کرده اند، می تواند شانس این تیم را برای پیروزی بر تیم دانشگاه آزاد بیشتر کند.
تقابل محمد حسن زاده و آرن داوودی بازیکنان پالایش نفت آبادان با تیم سابق خود و همچنین عماد سلمانی بازیکن فصل گذشته پالایش نفت آبادان از سویی دیگر جذابیت های این بازی را بیشتر خواهد کرد.
با شرایط خوبی که تیم پالاش نفت آبادان دارد تماشاگران آبادانی در بازی های خانگی چیزی جز پیروزی از تیم محبوب خود ندارند، همانطور که در دور نخست این بازی ها پالایش نفت تنها تیمی بود که تمامی امتیازات بازی های خانگی را کسب کرد.
در ترکیب دو تیم بازیکنان ملی پوش زیادی حضور دارند که می توانند به زیبایی های این بازی بیفزایند، اما مصطفی هاشمی برای دیدار با پالایش نفت آبادان شاگردانش را از لحاظ روحی روانی آماده خواهد کرد و بخوبی می داند
در آبادان برای پیروز شدن کار بسیار سختی خواهد داشت.
هماد سامری سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با سخت خواندن این بازی در گفت و گو با ایرنا گفت:بازی بسیار سختی برای دو تیم سخت است و نمی توان با قاطعیت گفت کدام تیم شانس بیشتری برای پیروزی دارد.
وی اظهار داشت: تیم دانشگاه آزاد یکی از رقیبان ما در راه قهرمانی است که در بازی رفت به کمک اشتباهات داوری توانست بر ما پیروز شود.
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان تصریح کرد: در آبادان شرایط به گونه ای پیش می رود که تمامی تیم ها محکوم به شکست هستند همان گونه که در دور نخست برابر حریفان در آبادان پیروز شدیم در دور دوم هم بدنبال ادامه این روند هستیم.
***پتروشیمی بندر امام – ثامن مشهد***
تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام که همانند پالایش نفت آبادان یکی از صدرنشینان لیگ برتر است در این هفته باید در خانه ثامن مشهد به میدان برود و با توجه به شکست خانگی که برابر این تیم در دور نخست بازی ها
متحمل شد شاید انگیزه بازیکنان این تیم را کاهش دهد.
در ترکیب تیم ثامن مشهد بازیکنانی همچون خبازان، دورقی و نساج پور که سابقه حضور در پتروشیمی بندر امام را دارند دیده می شود و نمایش خوب نساج پور در دیدار رفت یکی از دلایل پیروزی این تیم مشهدی در سالن اندیشه
ماهشهر بود.
تیم پتروشیمی بندر امام که بازی به بازی شرایط بهتری به خود گرفته در این دیدار به دنبال جبران شکست دو رفت است و هدفش پیروزی در این بازی است تا صدر جدول را به دو تیم دیگر مدعی این مسابقات ندهد.
پتروشیمی در این فصل با جذب بازیکنانی همچون آرمان زنگنه و سعید داور پناه دو ملی پوش ایران به دنبال جوانگرایی و کسب سومین عنوان قهرمانی می باشد هر چند که این تیم در دور نخست رقابت های لیگ برتر دو شکستی متحمل شد و تا حدودی نگرانی را به اردوی این تیم آورد.
مهران شاهین طبع سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در خصوص این دیدار به ایرنا گفت: ثامن مشهد تیمی بود که نخستین شکست را به ما تحمیل کرد و ما می خواهیم در این دیدار آن شکست را جبران کنیم.
وی اظهار داشت: در تیم رقیب بازیکنانی حضور دارند که سابقه چند سال حضور در پتروشیمی بندر امام را دارند و برای پیروزی بر ما دارای انگیزه زیادی می باشند.
شاهین طبع تصریح کرد: هر دو تیم از یکدیگر شناخت بسیار خوبی دارند و نقاط ضعف و قوت یکدیگر را شناسایی کرده اند.
وی افزود: برای کسب امتیاز این دیدار باید در دفاع پرقدرت ظاهر شویم و در پرتاب ها دقت بیشتری داشته باشیم.
تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان از هفته دهم رقابت های لیگ برتر کشور روز دوشنبه هفته جاری میزبان دانشگاه آزاد تهران و تیم پتروشیمی بندر امام نیز میهمان ثامن مشهد می باشد.
تیم های بسکتبال پالایش نفت آبادان و پتروشیمی بندر امام با 14 امتیاز به ترتیب در رده های اول و دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند.
7104/6125

انتهای پیام /*