هافبک ساحل‌عاجی بدون مشکل به تمرینات میلان برمی‌گردد

هافبک ساحل‌عاجی بدون مشکل به تمرینات میلان برمی‌گردد

پایگاه خبری فوتبالی- فرانک کسیه پس از مصدوم در جام ملت‌های آفریقا، مصدومیت جدی‌ای ندارد و روز دوشنبه به تمرینات روسونری برمی‌گردد.

هافبک اهل ساحل‌عاج، در دیدار تیمش مقابل مصر در جام ملت‌های آفریقا، که منجر به حذف آن‌ها از مسابقات شد، در دقیقه 29 به دلیل مصدومیت از ناحیه دنده‌ها و لگن، با مشکل و لنگان‌لنگان زمین مسابقه را ترک کرد.

در ابتدا ترس از آسیب جدی یا وجود شکستگی ریز وجود داشت، اما گزارش میلان نیوز احتمال وجود هرگونه مصدومیت جدی را رد می‌کند.

در حال حاضر وضعیت این هافبک خوب است و کبودی ناشی از برخورد، کم‌کم رو به کاهش است.

تیم‌ملی ساحل‌عاج با شکست در ضربات پنالتی مقابل مصر، در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌ها، از این مسابقات حذف شد. اما با این وجود، به فرانک کسیه اجازه دادند بازگشت به ایتالیا را، تا پایان این هفته به تعویق بیندازد.

بنابراین، فرانک کسیه احتمالا روز دوشنبه تمرینات خود در باشگاه میلان را در کنار هم‌تیمی‌هایش در میلانو از سر خواهد گرفت و احتمالا پنج روز بعد، تیمش را در دربی دلامدونینای روز شنبه همراهی خواهد کرد.

کسیه، که تا پایان این فصل با روسونری قرارداد دارد، برای تمدید قرارداد با این باشگاه به توافق نرسیده است و از بارسا به عنوان مقصد احتمالی او در پایان فصل نام برده می‌شود. هافبک 25 ساله اهل ساحل عاج، در 21 بازی برای تیم استفانو پیولی، پنج گل و یک پاس گل به ثبت رسانده است.

9719