رسمی؛ مدافع تیم ملی آلمان به اینترمیلان پیوست

رسمی؛ مدافع تیم ملی آلمان به اینترمیلان پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- ملی‌پوش آلمانی صبح امروز تست‌های پزشکی باشگاه را پشت‌سر گذاشت و قرارداد خود را با نراتزوری به‌امضا رساند.

به گزارش فوتبالی- این قرارداد بار دیگر قدرت آتالانتا در بازار پرورش و فروش بازیکنان به نمایش گذاشت. روبن گوسنس 27 ساله، تابستان سال 2017 با مبلغ 1.17 میلیون یورو از باشگاه هلندی هراکلس آلملو به آتالانتا پیوست.

این بازیکن همچنین، در این زمستان شدیدا مورد توجه باشگاه نیوکاسل یونایتد بود، باشگاهی که حاضر بود هم به عنوان رقم قرارداد، هم برای دستمزد سالیانه این بازیکن آلمانی، رقم بالاتری را بپردازد.

درهرصورت، گوسنس اینتر را انتخاب کرد تا شانس حضور در لیگ‌قهرمانان را در ادامه مسیرش از دست ندهد. اینتر مدافع عنوان قهرمانی کالچو و همچنین در این مقطع، به عنوان صدرنشین سری‌آ شانس اول قهرمانی در این فصل فوتبال ایتالیاست.

پیش‌بینی می‌شود دستمزد سالیانه این مدافع ملی‌پوش، سالیانه 2.5 میلیون یورو باشد.

در این فصل روبن گوسنس با مصدومیت جدی عضلانی درگیر بوده است، گرچه در 8 دیداری که برای آتالانتا به میدان رفته، دو گل و یک پاس گل را به نام خود ثبت کرده است.

فصل گذشته، گوسنس در 44 بازی در ترکیب آتالانتا 12 گل به ثمر رساند و 8 پاس گل نیز در کارنامه خود ثبت کرد. در پایان فصل نیز همراه با تیم ملی آلمانی در یورو 2020 حضور داشت که نهایتا با شکست مقابل انگلستان از دور مسابقات کنار رفتند.

9719