طارمی: صعود به مرحله دوم جام جهانی شدنی است

طارمی: صعود به مرحله دوم جام جهانی شدنی است

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم‌ملی از حسش بابت صعود به جام جهانی گفت.

به گزارش فوتبالی، تیم‌ ملی فوتبال ایران در هفته هفتم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با یک گل عراق را شکست کرد و به جام جهانی صعود کرد.

مهدی طارمی، مهاجم تیم‌ملی که در این دیدار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: از کسانی که از اردوی بحرین در بین ما بودند و الان نیستند، تشکر می‌کنم. آن‌ها به هر دلیلی که پیش ما نیستند، مهم نیست. آقای هادی، ماساژور، آقای خراطی و سردار و مهدی قائدی که الان در جشن صعود نیستند. دوست داشتم بین ما باشند. درباره بازی باید بگویم که بازی خیلی خوب بود. همان‌طور که مربی گفت در یک ربع اول خوب نبودیم و در ادامه بهتر شدیم.

او افزود: ما موقعیت‌هایی به دست آوردیم که نتوانستیم گل بزنیم. در نیمه دوم خیلی سرتر از عراق بودیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم. شرایط قبل از بازی و دیر آمدن لژیونرها باعث شد که بازی یک ربع اول عادی نباشد. همین که لبخندی روی لب‌های مردم آوردیم، برای ما با

ارزش است و بالاتر از هرچیزی است. این برد و صعود مبارک مردم ایران باشد.

بازیکن تیم‌ملی در پاسخ به این سوال که وضعیت سخت‌افزاری تیم‌ملی به شکلی است که به مرحله دوم جام جهانی صعود کند؟ گفت: ما این پتانسیل را داریم ولی این شرایط به برنامه‌ریزی دقیقی نیاز دارد. ایران قدرت اول آسیاست و خودش را اثبات کرده ولی تا وقتی برنامه دقیقی نداشته باشیم نمی‌توانیم به مرحله دوم جام جهانی برویم. باید اردو و بازی‌های تدارکاتی خوبی برنامه‌ریزی شود و بازیکنان با بازیکنان برتر دنیا تنه به تنه شوند. صعود به دور دوم شدنی است ولی نمی‌توانم قول بدهم. باید امکانات در اختیار مربی قرار داده شود. همچنین قول‌هایی که داده می‌شود باید عملی شود چون هر چه بازیکن شادتر باشد، می‌تواند در زمین بهتر عمل کند.

7474