رفع مصدومیت چشمی و ثاقبی/ تشویق مدافعان از سوی خاکپور

رفع مصدومیت چشمی و ثاقبی/ تشویق مدافعان از سوی خاکپور

http://fna.ir/QDWETZکپیآدرس مورد نظر کپی شد

گزارش تمرین تیم فوتبال امید

رفع مصدومیت چشمی و ثاقبی/ تشویق مدافعان از سوی خاکپور

تمرین نوبت صبح تیم امید ساعت ۱۰ به وقت محلی در کمپ امیرخان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی امید که برای برگزاری اردوی آمادگی در ترکیه به سر می‌برد امروز زیر نظر خاکپور تمریناتش را انجام داد.

* در ابتدای تمرین محمد خاکپور برنامه تمرین را برای بازیکنان تشریح کرد و بعد از آن بازیکنان زیر نظر کن استید به گرم کردن پرداختند.

* روزبه چشمی و شاهین ثاقبی با رفع مصدومیت و صلاحدید کادر پزشکی در تمرینات گروهی شرکت کردند.

*در بخش اول تمرین، بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. مدافعان زیر نظر محمد خاکپور ارسال پاس های بلند را در دستور کار داشتند و گروه دیگر زیر نظر هادی طباطبایی به انجام کارهای ترکیبی و پاس های کوتاه پرداختند.

* در بخش بعدی، مدافعان زیر نظر محمد خاکپور برنامه های تاکتیکی و اصول دفاعی را مرور کردند. خاکپور در این بخش تمرین بارها بر حفظ سازمان دفاعی و اجرای درست اصول دفاعی تاکید داشت. گروه دیگر بازیکنان نیز زیر نظر طباطبایی به تمرین گلزنی پرداختند. در این تمرین بازیکنان با انجام پاس های کوتاه و نفوذ به داخل محوطه جریمه به سمت دروازه ضربه می زدند. دروازه بان ها نیز بصورت چرخشی درون دروازه ایستادند.

* در بخش پایانی تمرین، بازیکنان در قالب دو گروه زرد و بنفش که شامل عناصر تدافعی و تهاجمی بودند، به مرور برنامه های تاکتیکی مربوط به ضد حملات و رعایت اصول دفاع و حمله پرداختند. در این بخش مدافعان عملکرد درخشان و خوبی داشتند که رضایت و تشویق محمد خاکپور را به دنبال داشت.

*در پایان تمرین نیز بازیکنان بعد از سرد کردن، عازم هتل شدند.

*تمرین نوبت عصر ساعت 16:30 به وقت محلی برگزار می شود.