دومین بمب زمستانی آبی و اناری‌ها؛ وینگر سرعتی در یک‌قدمی بارسلونا

دومین بمب زمستانی آبی و اناری‌ها؛ وینگر سرعتی در یک‌قدمی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که خوان لاپورتا، مدیر فعلی بارسلونا، تقویت خط حمله تیمش در این ژانویه را جدی گرفته است تا بدین ترتیب بتواند نقاط ضعف تیمش را برای نیم فصل دوم پوشش دهد و در ادامه فصل، بارسا عملکرد بهتری داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، ژاوی هرناندز، سرمربی حال حاضر بارسلونا، از عملکرد خط حمله تیمش راضی نبود و همین مسئله موجب شده تا بارسلونا در این زمستان به سراغ جذب مهاجم و بازیکنان مربوط به خط حمله برود. اولین بمب زمستانی بارسلونا، فران تورس بود که آبی و اناری ها او را از منچسترسیتی خریداری کردند.

اکنون به گفته فابریزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، آداما ترائوره، وینگر سرعتی ولورهمپتون که محصول آکادمی بارسلونا است، در آستانه پیوستن به بارسا قرار دارد و این خرید می تواند دومین بمب زمستانی بارسا باشد. به ادعای این خبرنگار، بارسلونا ترائوره را به صورت قرضی و با بند خرید قطعی به مبلغ 30 میلیون یورو جذب کرده است و آبی و اناری ها قرار است که دستمزد این بازیکن را به طور کامل تا پایان این فصل بپردازند.

ترائوره در حال حاضر 26 سال دارد و از سال 2018 در ولورهمپتون توپ زده است. سرعت بالا و فیزیک خاص او از ویژگی های اصلی این بازیکن هستند.

1470