ادامه بلاتکلیفی نیمکت اورتون؛ لمپارد دارای بالاترین شانس

ادامه بلاتکلیفی نیمکت اورتون؛ لمپارد دارای بالاترین شانس

پایگاه خبری فوتبالی- فرانک لمپارد، که آماده ملاقاتی مجدد با سران باشگاه اورتون می‌باشد، بالاترین شانس را برای حضور روی نیمکت اورتون دارد.

به گزارش فوتبالی، سرمربی 43 ساله انگلیسی، به مدت یک‌سال است که از زمان اخراج از نیمکت چلسی، هدایت تیمی را برعهده نداشته است. اما، خبرهای منتشرشده نشان می‌دهند که این هافبک سابق باشگاه چلسی و تیم ملی انگلستان، امروز قصد جلسه‌ای مجدد با سران تافی‌ها را دارد.

اولین ملاقات لمپارد در گودیسون پارک، هفته گذشته صورت گرفت و این باور وجود دارد که اسطوره باشگاه چلسی مجددا طعم مربیگری در لیگ‌برتر انگلستان را خواهد چشید.

آخرین اخباری که به نقل از تلگراف منتشر شده اند، پس از جلسه اخیر ویتور پریرا، دیگر گزینه احتمالا نیمکت اورتون، به‌دست آمده اند. گزارش‌هایی که شانس این مربی پرتغالی را نسبت به قبل کاهش می‌دهد.

سرمربی پرتغالی سابق شانگهای چین، المپیاکو یونان و پورتو پرتغال، که سابقه قهرمانی با هر سه تیم را در لیگ داخلی کشورشان دارد، به‌نظر می‌رسد که با مدیران آبی‌های مرسی‌ساید به توافق نرسیده است.

پیش از این نیز هواداران این باشگاه، با شعارهایی به‌وسیله دستنوشته های دیواری، اعتراض خود را با جمله "Pereira Out, Lampard In" اعلام کرده بودند.

با استناد بر تمام این شواهد، فرانک لمپارد انگلیسی را دارای بالاترین شانس برای انتخاب به عنوان سرمربی جدید اورتون به‌حساب می‌آورند.