دروازه‌بان نیمکت‌نشین آرسنال، در رادار نیوکاسل

دروازه‌بان نیمکت‌نشین آرسنال، در رادار نیوکاسل

پایگاه خبری فوتبالی- برند لنو که جایگاه خود در ترکیب اصلی آرسنال را از دست داده، با پیشنهادی از طرف نیوکاسل روبرو است.

به گزارش فوتبالی، نیوکاسل‌یونایتد درحال تدارک پیشنهادی برای به‌خدمت‌گیری برند لنو از آرسنال است. دروازه‌بان آلمانی در این فصل، رقابت برای حضور در دروازه آرسنال را به آرون رمزدیل واگذار کرده و اعتماد سرمربی باشگاه را از دست داده است.

برند لنو که سال 2018 با قراردادی 22.5 میلیون پوندی به جمع توپچی‌ها پیوست، 124 بازی در تمام رقابت‌ها برای آرسنال انجام داده است.

این دروازه‌بان 28 ساله تا ابتدای این فصل، حتی پس‌از بروز اشتباه در ترکیب تیم، مرد شماره یک دروازه توپچی‌ها بود. اما خرید تابستانی آرسنال از شفیلدیونایتد، ارون رمزدیل انگلیسی، توانست نظر میکل آرتتا را برای تبدیل شدن به دروازه‌بان اول آرسنال جلب کند. لنو در این فصل تنها 7 بار برای توپچی‌ها به میدان رفته‌است.

قرارداد برند لنو با باشگاه 18 ماه دیگر اعتبار دارد و آرسنال قصد دارد از جدایی دروازه‌بان آلمان خود، که احتمالا با حضور رمزدیل آینده‌ای در باشگاه لندنی نخواهد داشت، درآمدزایی داشته باشد. به نقل از بیلد، نیوکاسل آماده است برای جذب این دروازه‌بان با باشگاه لندنی وارد مذاکره شود.

توپچی‌ها همچنین، درحال امضای قرارداد با مَت تِرنر از باشگاه نیوانگلند رولوشن از لیگ ام‌ال‌اس هستند. در صورت نهایی شدن انتقال این دروازه‌بان، به عنوان گزینه ذخیره رمزدیل، می‌توان نتیجه گرفت که آرسنال برای فروش دروازه‌بان آلمانی تیمش آماده است.

9719