واکنش هالند به آینده مبهمش در دورتموند

واکنش هالند به آینده مبهمش در دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند ستاره نروژی بروسیا دورتموند اذعان کرد که فعلا نمی‌خواهد راجع به آینده‌اش با خبرنگاران حرف بزند. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد هالند با زنبورها در تا ژوئن 2024 اعتبار دارد، اما بند فسخی در قرارداد او می‌باشد که تیم‌ها می‌توانند با پرداخت 75 میلیون یورو، این ستاره بیست و یک ساله را به خدمت بگیرند. در ابتدای ماه ژانویه، هالند ادعا کرد که توسط سران دورتموند تحت فشار قرار گرفته و باید هرچه سریع‌تر تصمیمش را بگیرد. 

ستاره مدنظر رئال مادرید و بارسلونا در اوایل ژانویه گفت: "باشگاه به من فشار آورده که راجع به آینده‌ام تصمیم گیری کنم. از همان ابتدا گفتم که تمرکز من فقط روی فوتبال است، چون در دیگر مسائل تخصصی ندارم و نمی‌خواهم خودم را درگیر حواشی کنم."

این اظهارات هالند با واکنش سریع هانس یواخیم واتسکه مدیر اجرایی دورتموند روبرو شد. واتسکه در این باره گفته بود: "هالند یک مرد جوان است، اما حرف‌های او مزخرف است. ما او را تحت فشار نگذاشته‌ایم، بلکه به فکر باشگاه هستیم. نمی‌توانیم تا پایان ماه می برای او صبر کنیم."

حالا پس از گذشت چند هفته، هالند به اسکای اسپورتس گفت: "نمی‌خواهم چیز زیادی بگویم، اما احساس می‌کنم در زمان درستی حرف‌هایم را زدند. بقیه نیز شروع به حرف زدن کردند و حالا وضعیت همین است. الان نمی‌خواه چیزی بگویم، چون حرف‌هایم را قبلا زده‌ام."

4416