لو رفتن تماس وکیل دمبله با باشگاه بزرگ اروپایی

لو رفتن تماس وکیل دمبله با باشگاه بزرگ اروپایی

پایگاه خبری فوتبالی - در آخرین روزهای فصل نقل و انتقالات زمستانی در اروپا به نظر می رسد که آینده عثمان دمبله مهاجم فرانسوی بارسلونا دستخوش تغییر بزرگی شده است چرا که بر اساس تصاویر منتشر شده، وکیل این بازیکن با تماس تلفنی مهمی مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، قرارداد دمبله با بارسلونا در پایان فصل به اتمام می رسد. این بازیکن برای تمدید به توافق نرسیده و بارسلونا در نظر دارد که او را در روزهای آینده بفروشد تا درها را به روی جذب آلوارو موراتا باز کند. دمبله در بازیهای اخیر از لیست بارسا خط خورده و به نظر می رسد که ژاوی و کاتالان ها به این بازیکن فشار می اورند تا درها را به روی جدایی خود  باز کند.

سیسوکو دکیل دمبله در حال بررسی گزینه های مختلف است و حالا تصویری از وی منتشر شده است که به نظر می رسد که لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی با تلفن همراهش تماس گرفته است. دمبله نتوانست موفقیت دلخواه خود را در نیوکمپ داشته باشد آن هم در حالی که در تابستان 2017 با 120 میلیون یورو از دورتموند راهی بارسا شده بود.

پی اس جی به دنبال جانشین کیلیان امباپه می گردد که با اتمام قراردادش در پایان فصل به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد و به نظر می رسد که لئوناردو و مدیران پی اس جی حس می کنند که عثمان دمبله می تواند گزینه مناسبی برای تیمشان باشد.

4125