واکنش مهاجم سابق منچستریونایتد به پیام رونالدو چه بود؟

واکنش مهاجم سابق منچستریونایتد به پیام رونالدو چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونی مارسیال مهاجم فرانسوی سابق منچستریونایتد پس از انتقال به سویا با پیام و خوشامدگویی جالبی از جانب رونالدو نازاریو اسطوره فوتبال برزیل مواجه شد که به نظر می رسد که این مسئله به شدت او را احساسی کرد.

به گزارش فوتبالی، مارسیال به صورت قرضی از سویا تا پایان فصل به منچستریونایتد ملحق شد.  این انتقال با خوشامدگویی از جانب رونالدو اسطوره دوران کودکی وی مواجه شد که از طریق اسکوربورد ورزشگاه سانچزپیزخوان به آنتونی خوشامد گفت.

رونالدو نازاریو در پیامی به ستاره فرانسوی گفت:" هی مارسیال، چطوری؟ به لالیگا و سویا خوش آمدی. آنها یک باشگاه بزرگ در اسپانیا و فوتبال اروپا هستند. هواداران فوق العاده ای دارند. شهر فوق العاده است. موفق باشی."

مارسیال در بچگی شیفته رونالدو نازاریو بود و بازیهای این ستاره در لالیگا را دنبال می کرد. رونالدو در پیراهن بارسلونا 34 گل در لالیگا ثبت کرد و در رئال مادرید هم در 127 بازی لالیگایی 83 بار گلزنی کرد. بازیکن فرانسوی امیدوار است که بتواند آماری مشابه اسطوره اش رونالدو را در لالیگا داشته باشد. ستاره فرانسوی در مورد انتقال به تیم آندلوسی گفته است:" چیزی که من را برای امضای قرارداد راضی کرد، حمایت مونچی مدیر ورزشی و لوپتگی سرمربی باشگاه سویا بود که نشان دادند که من را در این جا می خواهند. می خواستم به این جا بیایم و بیشتر بازی کنم تا توانایی هایم را نشان بدهم. اوکامپوس و ژول را می شناسم و امیدوارم که بتوانم به آنها کمک کنم. استقبال خوبی از من داشتند."

4125