جهانبخش و انصاری‌فرد به دنبال تکرار خاطرات خوب مقابل عراق

جهانبخش و انصاری‌فرد به دنبال تکرار خاطرات خوب مقابل عراق

پایگاه خبری فوتبالی- در شرایطی که تیم ملی برای بازی امروز مقابل عراق سردار آزمون و احتمالا مهدی طارمی را در اختیار نخواهد داشت، علیرضا جهانبخش و کریم انصاری‌فرد امیدهای اصلی اسکوچیچ و طرفداران تیم ملی برای گلزنی به عراق هستند.

به گزارش فوتبالی، جهانبخش بعد از محرومیت مقابل سوریه در حالی آماده بازی با عراق می‌شود که خاطره خوبی از آخرین تقابلش مقابل این تیم دارد. در دقیقه 3 آن بازی بود که روی فرار مهدی طارمی و سانتر فوق‌العاده او روی دروازه عراق، جهانبخش با یک ضربه سر دیدنی بسیار زیبا دروازه حریف را باز کرد تا برای دومین بازی متوالی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی موفق به گلزنی شده باشد.

کریم انصاری‌فرد هم اگر چه در 5 بازی آخرش در تیم ملی نتوانسته گل بزند و آخری گل ملی او مربوط به بازی با کامبوج در مرحله قبلی انتخابی جام جهانی می‌شود اما او هم مثل جهانبخش، خاطره خوبی از بازی با عراق دارد و در شرایطی که فقط 3 دقیقه در میدان حضور داشت، توانست علی قلی‌زاده را با یک پاس دیدنی در موقعیت گلزنی قرار دهد تا تیم ملی آن بازی را 0-3 از حریفش ببرد و حالا اسکوچیچ و طرفداران تیم ملی امیدوارند که این دو مهره باتجربه تیم ملی، امروز هم عملکرد خوبی جلوی عراق داشته باشند.

1984