غول‌های فوتبال انگلیس در اندیشه جذب ملی‌پوش هلندی

غول‌های فوتبال انگلیس در اندیشه جذب ملی‌پوش هلندی

پایگاه خبری فوتبالی-  باشگاه های انگلیسی لیورپول، منچسترسیتی و آرسنال، برای جذب وینگر ملی‌پوش باشگاه آیندهوون رقابت خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، کودی گاکپو که علی‌رغم پیشنهاد مارسی فرانسه در تابستان اخیر، ماندن در هلند را انتخاب کرد، به‌نظر می‌رسد که باید از تصمیمش راضی باشد. زیرا سه باشگاه لیورپول، منچسترسیتی و آرسنال به این ملی‌پوش 22 ساله هلندی علاقه نشان داده اند.

به نقل از فوت‌مرکاتو، گاکپو که چهار بازی ملی برای هلند در کارنامه دارد، در شرایطی قرارداد خود را با پی‌اس‌وی تا سال 2025 تمدید کرد که مدت پیشنهادی باشگاه هلندی یک‌سال بیشتر از این بود.

کودی گاگپو، در 25 بازی برای تیمش در این فصل، موفق به ثبت 10 گل و 10 پاس گل شده است، که گل‌زنی مقابل موناکو در لیگ اروپا یکی از این تعداد گل هاست.

این بازیکن چپ‌پا در خط حمله پی‌اس‌وی آیندهوون، پیش از این نیز مورد توجه بایرن مونیخ بود ولی به‌نظر می‌رسد علاقه باشگاه آلمانی به اندازه سابق نیست. بین گزینه های پیش‌رو، آرسنال می‌تواند منطقی‌ترین انتخاب این وینگر هلندی باشد. زیرا با جدایی احتمالی پیر-امریک اوبامیانگ، می‌تواند خود را به عنوان جانشین مناسبی برای این مهاجم گابنی در ترکیب توپچی‌ها ثابت کند. درحالیکه با توجه به خطوط حمله دو مدعی اصلی قهرمانی این فصل لیگ‌برتر، رسیدن به ترکیب لیورپول و منچسترسیتی، احتمالا ماموریت دشوارتری خواهد بود.

9719