رضایی: شانس تیم ملی مقابل عراق زیاد است/ بدون سردار و طارمی هم می‌شود برد

رضایی: شانس تیم ملی مقابل عراق زیاد است/ بدون سردار و طارمی هم می‌شود برد

پایگاه خبری فوتبالی- کارشناس فوتبال گفت: تیم ملی در شرایطی قرار دارد که حتی بدون سردار و طارمی هم بتوانیم مقابل عراق به پیروزی برسیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، رحمان رضایی ملی پوش پیشین و کارشناس فوتبال در خصوص دیدار تیم‌های ملی ایران و عراق اظهار داشت: این بازی بسیار حساس است اما نباید عراق را برای ملی پوشان آنقدر بزرگ کرد که از نظر روحی برای بازیکنان ما ایجاد استرس شود. تیم ملی ایران در حد و اندازه‌هایی هست که امتیازات لازم را از این بازی خانگی به دست آورده و راهی جام جهانی شود.

وی اضافه کرد: غیبت آزمون و طارمی آن هم به صورت همزمان می‌تواند تا حدودی نگران کننده باشد، اما تیم ملی ایران حتی بدون این دو مهاجم بین‌المللی هم می‌تواند عراق را در ورزشگاه آزادی شکست دهد و نگرانی از این بابت نیست.

کارشناس فوتبال بیان داشت: مهاجمان دیگری در اردوی تیم ملی حضور دارند که می‌توانند جور سردار و طارمی را بکشند تا خلا این دو بازیکن تاثیرگذار احساس نشود؛ و من امیدوارم این اتفاق برای جانشینان این دو بازیکن رخ دهد.

رضایی تصریح کرد: رقابتهای ایران و عراق همیشه و در همه حال حساس است و این حساسیت‌ها گاهاً از حد اعتدال هم عبور می‌کند؛ و شرایط جدولی باعث می‌شود دیدار امروز دیدارهای فوق‌العاده حساس در تاریخ بازی‌های دو تیم به حساب می‌آید.

مدافع پیشین تیم ملی ایران بیان داشت: اگر چند تن از بازیکنان تیم ملی ایران کرونایی شده‌اند، در مقابل عراقی‌ها هم از گزند کرونا در امان نبودند و فکر می‌کنم لااقل در این زمینه دو تیم برابر باشد.

۴۱۵۴