بیانی: آنقدر بازیکن داریم که مقابل عراق دچار مشکل نشویم

بیانی: آنقدر بازیکن داریم که مقابل عراق دچار مشکل نشویم

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: اگر چه چند بازیکن تیم ملی در دیدار با عراق نیستند ولی آنقدر بازیکن باتجربه داریم که دچار مشکل نشویم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، شاهرخ بیانی درباره تساوی یک - یک تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل فجرسپاسی شیراز در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: فجر تیم بسیار خوب و ریشه‌داری است ولی متأسفانه آنها هم مثل ما مشکل زمین دارند. هر تیمی در ورزشگاه حافظیه بازی کرده، دچار مشکل شده است. بیشترین ضرر را خود فجری‌ها خورده‌اند چون نمی‌توان روی این زمین بازی فوتبال انجام داد. اسم فوتبال‌مان حرفه‌ای است ولی بیشتر تیم‌ها مشکل زمین دارند. فدراسیون فوتبال و هیئت استان‌ها باید پیگیر وضعیت زمین‌ها باشند.

وی افزود: بازی را مقابل فجر خوب شروع کردیم ولی باز هم روی یک اشتباه گل خوردیم. حملات زیادی طراحی کردیم و فجری‌ها هم به دنبال حفظ گل زده‌شان بودند. با فشاری که آوردیم دقایق آخر گل تساوی را زدیم، هر چند خیلی راحت باید برنده می‌شدیم. زمین حافظیه از ورزشگاه شهدای ساری بدتر بود. متأسفانه در این سال‌ها نه ورزشگاه درست و حسابی داشتیم و نه روی استادیوم‌ها دستی کشیدیم. تنها تیم‌های صنعتی هستند که ورزشگاه‌ها و امکانات خوبی دارند. چرا شیراز با آن شهر زیبایش نباید ورزشگاه خوبی داشته باشد؟ وضعیت ما را هم که همه می‌دانند.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص ابتلای برخی بازیکنان تیم ملی به ویروس کرونا و غیبت‌شان مقابل عراق در بازی‌ انتخابی جام جهانی 2022 قطر، گفت: بازیکنان باید مراقب باشند و مدیریت کنند. در سفرهایی که حضور داریم بارها به بازیکنان می‌گویم ماسک بزنید و فاصله اجتماعی را رعایت کنید. استقلال شرایط خوبی داشت ولی بازیکنانش کرونا گرفتند، اگر این تیم به مشکل بخورد چه کسی باید پاسخگو باشد؟

بیانی با اشاره به دیدار امروز ایران مقابل عراق یادآور شد: فوتبال عراق مثل ایران است و بازیکنان خوبی دارند. چون بازیکنان زیادی داریم که لژیونر هستند، شرایط‌مان بهتر از عراق است. اگر چه نفراتی مثل سردار آزمون در این دیدار نیستند ولی آنقدر بازیکن باتجربه داریم که به مشکل نخوریم.

وی در خصوص اینکه برادرش شاهین برخلاف او اعتقاد دارد که جشن صعود معنایی ندارد و باید به فکر صعود از مرحله گروهی جام جهانی بود، گفت: خیلی از تیم‌های بزرگ دنیا نمی‌توانند به جام جهانی بیایند. صعود به این رقابت‌ها افتخارش برای ایران است. بعدها می‌توانند برنامه‌ریزی کنند و به فکر صعود از مرحله گروهی جام جهانی باشند. امروز باید خوشحال بود و جشن گرفت!

پیشکسوت فوتبال کشورمان در واکنش به انتقادها از دعوت محمدحسین کنعانی‌زادگان به تیم ملی خاطرنشان کرد: باید تنبیهی برای این بازیکن در نظر می‌گرفتند تا سایر بازیکنان مراقب رفتارشان باشند. درست است که این بازیکن در تیم ملی جا افتاد، اما پیراهن تیم ملی حرمت دارد. این پیراهن برای 80میلیون جمعیت است و ارزش بالایی دارد. اگر کار کنعانی‌زادگان بیرون از فوتبال بود شخصی محسوب می‌شد ولی وقتی در اردوی تیم ملی این اتفاق افتاده یا ارتباط به تیم ملی دارد، بازیکن باید تنبیه شود.

۴۱۵۴