انتقال هافبک سابق بارسلونا به آرسنال به بن‌بست می‌رسد؟

انتقال هافبک سابق بارسلونا به آرسنال به بن‌بست می‌رسد؟

مذاکرات بین آرسنال و یوونتوس، به دلیل مخالفت سران باشگاه لندنی با درخواست مدیر فنی باشگاه خود، در حالت تعلیق قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، گزارش‌های متعددی در ایتالیا از عدم پیش‌روی مذاکرات طرفین طی 48 ساعت اخیر حکایت دارند. درحالی‌که حتی مدیرفنی باشگاه لندنی با یکی از دو شرط مدنظر یوونتوس موافقت کرده بود، سران این باشگاه مخالفت علنی خود را حتی با نماینده خود در مذاکره اعلام کردند.

به نقل از اتلتیک، یوونتوس با مخالفت انتقال قرضی 6 ماهه، عنوان کرده بود که تنها در صورت انتقال قرضی 18 ماهه یا انتقالی 6 ماهه با بند خرید دائمی 40 میلیونی برای طرف لیگ برتری، با نهایی شدن انتقال آرتور به آرسنال موافقت خواهد کرد.

حال، رسانه اتلتیک ادامه می‌دهد، که مدیرفنی باشگاه آرسنال، اِدوی برزیلی که سابقه پوشیدن پیراهن این باشگاه را نیز در کارنامه دارد، با شرط قرارداد قرضی 18 ماهه موافقت کرده بود. اما، سران باشگاه آرسنال پس از ارائه این موضوع از طرف نماینده باشگاه خود، این شرط را رد کرده اند.

به‌نظر می‌رسد این انتقال منتفی خواهد بود و هافبک برزیلی سابقه بارسلونا، حداقل تا پایان فصل در تورین باقی خواهد ماند.

پیش از این نیز گفته بودیم، که یوونتوس به دنبال کاهش نفرات خود در خط میانی پس از توافق برای جذب نایتون ناندز اروگوئه ایست. آن‌ها امیدوارند بتوانند رودریگو بنتانکور، که استون ویلا یکی از مشتریان او به حساب می‌آید، را با مبلغی بین 20-25 میلیون یورو به فروش برساند.

9719