کامنت جالب مسی در حین مصاحبه سرمربی آرژانتین

کامنت جالب مسی در حین مصاحبه سرمربی آرژانتین

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی در اردوی تیم ملی آرژانتین برای دو تقابل با شیلی و کلمبیا حضور ندارد اما همچنان اتفاقات را با دقت کنترل می کند و این را در حین پخش زنده اینستاگرامی کنفرانس خبری لیونل اسکالونی سرمربی آلبی سیلسته نشان داد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که سرمربی آرژانتین در حال گفتگو با رسانه ها بود، ستاره آرژانتینی پیامی در لایو اینستاگرامی فدراسیون فوتبال آرژانتین منتشر کرد و نوشت:" درود به همگی." تا حسابی هوادارانش را ذوق زده کند چرا که به نظر می رسد که مسی هم مثل همه فوتبالدوستان آرژانتینی با دقت اتفاقات تیم ملی کشورش را دنبال می کند.

مسی با وجود عدم حضور در لیست با سوالی در مورد خودش در حین کنفرانس مطبوعاتی مواجه شد. اسکالونی در مورد دلیل خط زدن مسی از لیست گفت:" با او صحبت کردم و به من گفت که عوارض کرونایش خیلی شدید بوده است. او دچار یکی از شدیدترین انواع کرونا بوده است. مهم است که از نظر بدنی آماده باشد و تصمیم گرفتیم که با توجه به این که در بهترین شرایط نبوده به تیم نیاید. مدت زیادی متوقف بود و فکر می کنم که این تصمیم بسیار تصمیم درستی بود."

به نظر می رسد که مسی در بازی پی اس جی و نیس در جام حذفی در دوشنبه آینده حضور داشته باشد که بالاخره می تواند روی فرم ایده آل قرار بگیرد و آمارش را در ادامه فصل بهتر کند.

4125