عکس؛ رونالدو و چهار فرزندش در سواحل دبی

عکس؛ رونالدو و چهار فرزندش در سواحل دبی

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد از فرصت آب و هوای مطلوب دبی در زمستان استفاده کرده تا تعطیلات خود را سپری کند.

به گزارش فوتبالی، تعطیلی کوتاه مسابقات فوتبال در انگلیس به کریستیانو این فرصت را داد تا به دبی سفر کند تا کمی آفتاب بگیرد. در حقیقت این روزها در اروپا هوا خیلی سرد است و خیلی از ستارگان فوتبال و حتی باشگاه های مختلف ترجیح داده اند که تعطیلات کوتاهی را در خاورمیانه سپری کنند. کریستیانو رونالدو نیز که به زودی صاحب فرزندان پنجم و ششم خود می شود با کل خانواده به دبی رفته است.

کریستیانو رونالدو یکی از آخرین عکس های پنج نفره (با چهار فرزند) خود را منتشر کرده چرا که به زودی صاحب دو فرزند دیگر هم می شود و خانواده اش حسابی پرجمعیت می شوند. جورجینا رودریگز نامزد رونالدو که در روزهای اخیر با انتشار مستند زندگیش در شبکه اینترنتی نتفلیکس خبرساز شده هم به نظر می رسد که در این سفر حضور دارد چرا که تصاویری از مناظر دبی را استوری کرده اما با این وجود خودش در تصاویر دیده نمی شود و به نظر می رسد که فعلا ترجیح داده تصویری از خودش به اشتراک نگذارد. به هر صورت کریستیانو می خواهد برای نیمه دوم فصل حسابی خودش را شارژ کند تا بتواند عملکرد خوبی در یونایتد داشته باشد.

4125