توافق احتمالی اتلتیکو مادرید و والنسیا، برای ستاره دانمارکی

توافق احتمالی اتلتیکو مادرید و والنسیا، برای ستاره دانمارکی

پایگاه خبری فوتبالی- با پیشرفت مذاکرات میان دو باشگاه اتلتیکو مادرید و والنسیا، مدافع دانمارکی فاصله زیادی با پوشیدن پیراهن اتلتیکو ندارد.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید برای جذب این ملی‌پوش 32 ساله دانمارکی، که 6 ماه پایانی قرارداد خود در والنسیا را پشت سر می‌گذارد، حاضر به پرداخت 2.7 میلیون یورو شده است.

دنیل واس پیش از این نیز تمایل کامل خود برای این انتقال را نشان داده بود. در دیدار اخیر دو تیم که پایان هفته گذشته برگزار شد، مدافع دانمارکی از سرمربی تیم خود، خوزه بوردالاس، تقاضا کرده بود که مقابل روخی‌بلانکوس به میدان نرود.

در جریان دیدار هم، که در ورزشگاه واندامتروپولیتانو برگزار شد، مدیر ورزشی اتلتیکو مادرید طی صحبتی با رئیس باشگاه والنسیا مخالفت با این انتقال را غیرمنطقی دانسته و عنوان کرده بود، دنیل واس دیگر قصد بازی برای تیم شما را ندارد.

هرچند آنیل مورتی، رئیس باشگاه والنسیا، در تابستان اخیر تجربه وضعیتی مشابه را با این بازیکن داشته است. جایی که دنیل واس تلاش کرد باشگاه را برای انتقال به مارسی فرانسه تحت فشار قرار دهد. 

با وجود تمام این مسائل، به‌نظر می‌رسد پیشنهاد آخر اتلتی برای این مدافع از طرف مدیران والنسیا قابل پذیرش خواهد بود و می‌توان دنیل واس را در نیم‌فصل دوم مسابقات با پیراهن سفید و قرمز روخی‌بلانکوس ببینیم.

با جدایی کیران تریپیه و بازگشت این بازیکن به لیگ برتر انگلستان، تنها گزینه‌ی دیگو سیمئونه در پست دفاع راست سیمه ورسالیکو است. با وجود اینکه مارکوس یورنته توانایی بازی در این پست را دارد، اما ترجیح یورنته بازی در خط میانی است. ورود دنیل واس می‌تواند به رقابت در سمت راست خط دفاع، جان تازه ای ببخشید.

9719