نگاهی به وضعیت خروجی‌های احتمالی؛ بیانکونری آماده جذب ولاهوویچ می‌شود

نگاهی به وضعیت خروجی‌های احتمالی؛ بیانکونری آماده جذب ولاهوویچ می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- همزمان با ادامه مذاکرات با مشتریان انگلیسی بنتانکور و آرتور، یوونتوس در حال بررسی پیشنهاد اورتون برای انتقال قرضی دژان کولوسفکی است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه یوونتوس پس از نزدیک شدن به جذب دوشان ولاهوویچ، قصد دارد با خروج تعدادی از بازیکنان، شرایط نهایی کردن این انتقال را، که احتمالا رقمی حدود 67 میلیون یورو خواهد بود، فراهم کند.

 از طرفی دیگر، بنابر گزارش‌های تایید شده، یوونتوس برای انتقال قرضی، با بند خرید دائمی نایتون ناندز، هافبک ملی‌پوش اروگوئه‌ای کالیاری، با این باشگاه به توافق رسیده است.

در شرایط فعلی، بانوی‌پیر پیش از هرچیز، نیاز دارد تا با جدایی نفراتی از خط میانی، ترکیب خود را برای این انتقال آماده کند.

به‌نظر می‌رسد استون ویلا، که به عنوان یکی از مشتریان رودریگو بنتانکور شناخته می‌شد، حاضر به پرداخت مبلغ 25 میلیون یورو نمی‌باشد، رقمی که باشگاه تورینی برای فروش هافبک خود طلب کرده بود. بنابراین، این انتقال کمی پیچیده شده است.

در رابطه با آرتور مِلو، یوونتوس حاضر به موافقت با خواسته آرسنال، مبنی بر انتقال قرضی 6 ماه نیست. بیانکونری انتظار دارد این انتقال قرضی یا به مدت یک‌سال و نیم (18 ماه) صورت گیرد، یا انتقال قرضی با بند خرید دائمی برای طرف لندنی معامله، صورت پذیرد.

بازیکن دیگری که احتمالا با درب‌های خروجی باشگاه در همین پنجره نقل و انتقالاتی مواجه خواهد شد، دژان کولوسفسکی است. اما، با وجود اینکه یوونتوس قصد فروش او با 35 میلیون یورو را داشت، در حال حاضر با انتقال قرضی وِی نیست موافقت خواهد کرد.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، باشگاه اورتون برای جذب ملی‌پوش سوئدی یوونتوس علاقه خود را علنی کرده است. اما خود بازیکن راضی به این انتقال نیست و تمایلی به حضور در اورتون ندارد. خصوصا که، این باشگاه همچنان در این مقطع مربی جدید خود را پس از اخراج رافا بنیتز، معرفی نکرده است.

9719