هشدار جدی ژاوی به ایجنت ستاره فرانسوی

هشدار جدی ژاوی به ایجنت ستاره فرانسوی

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی 42 ساله بارسلونا موسی سیسوکو مدیربرنامه‌های عثمان دمبله گفته که او در صورت خروج نکردن از این باشگاه در ژانویه، تا پایان فصل سکونشین خواهد شد و آن‌ها باید تا چند روز دیگر به دنبال راه حلی برای این مشکل باشند. 

به گزارش فوتبالی، ستاره سابق بروسیا دورتموند تا به امروز به تمامی پیشنهادات تمدید قرارداد کاتالان‌ها جواب منفی داده و می‌خواهد در تابستان آینده به صورت رایگان از نیوکمپ برود، اما خوان لاپورتا و ژاوی نمی‌خواهند که او را مفت و مجانی از دست بدهند و به همین دلیل به وی گفتند که تا پایان ژانویه به دنبال تیم جدیدش باشد. جنگ و جدال‌های بلوگرانا با عثمان دمبله تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده و روز چهارشنبه نیز ژاوی و مدیر برنامه‌های دمبله باهم جلسه‌ای برگزار کردند تا راه حل مناسبی برای مشکل‌شان پیدا کنند. 

به نقل از مارکا، ژاوی در این جلسه صراحتا به سیسوکو گفت به صلاح دمبله است که تا قبل از 31 ژانویه، یک تیم جدید پیدا کند و در غیراین صورت، تا پایان فصل نیمکت نشین خواهد بود.

"اگر او یکی از دو گزینه (تمدید قرارداد یا ترک باشگاه قبل از پایان ژانویه) را قبول نکند، دیگر برای بارسلونا بازی نخواهد کرد."

4416