افشاگری نیمار از علاقه زیادش برای بازگشت به بارسلونا

افشاگری نیمار از علاقه زیادش برای بازگشت به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار جونیور ستاره برزیلی پاریسن ژرمن در قسمتی از مستند 'نیمار: آشوب کامل' افشا کرد که در سال 2019 خواهان بازگشت به بارسلونا بود. 

به گزارش فوتبالی، مستند 'نیمار: آشوب کامل' در سال 2022 پخش شد که راجع به زندگی نیمار و اتفاقاتی که برای او رخ داده است، می‌باشد. این ستاره برزیلی در سال 2017 با مبلغ رکوردشکن 222 میلیون یورو از بارسلونا جدا شد و به غول فرانسوی پیوست تا گران‌ترین انتقال تاریخ فوتبال لقب بگیرد. 

حالا اظهارات پدر نیمار در مستند پسرش نشان می‌دهد که او خواستار بازگشت به نیوکمپ و هم بازی شدن با لیونل مسی و لوئیز سوارز بود.

"او می‌خواست پی‌اس‌جی را ترک کند و به بارسلونا بازگردد. من نمی‌خواستم نیمار چنین کاری بکند، اما من برای پاریسن ژرمن کار نمی‌کنم. ما می‌خواستیم به صورت صلح آمیز از پاریس جدا شویم، اما شرایط به درستی پیش نرفت."

نیمار نیز در این باره گفت: "زمانی که تصمیم به ترک پی‌اس‌جی گرفتم، به خاطر باشگاه و هوادارانش نبود. به خاطر این بود که احساس می‌کردم در جای دیگر خوشحال‌تر هستم. هیچ چیز بدی از هواداران پاریس ندیدم و برعکس، خیلی هم سپاس‌گزارم. حتی با اینکه نمی‌خواستم ادامه دهم، باید تمرین می‌کردم. چون اگر بد بازی می‌کردم، اولین نفر، مرا سرزنش می‌کردند."

4416