رکوردی که رئال مادرید در این فصل هرگز به آن نخواهد رسید

رکوردی که رئال مادرید در این فصل هرگز به آن نخواهد رسید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در این فصل از رقابت های لالیگا عملکرد بسیار خوبی داشته است و در حال حاضر صدرنشین جدول رقابت های لالیگا است اما یک رکورد ویژه وجود دارد که رئال مادرید در این فصل هرگز به آن نخواهد رسید.

به گزارش فوتبالی، رکورد بیشترین امتیاز کسب شده در لالیگا، مربوط به رئال مادرید در فصل 2011/12 است که مادریدی ها در آن فصل با 100 امتیاز قهرمان رقابت های لالیگا شدند. رئال مادرید پس از آن قهرمانی دو بار دیگر هم قهرمان لالیگا شده است اما هرگز نتوانسته به آن رکورد برسد. سایر تیم ها هم پس از آن نتوانسته اند آن رکورد را بشکنند و تنها بارسلونا یک بار در فصل 2012/13 توانست با 100 امتیاز قهرمان لالیگا شود و به نوعی رکورد رئال مادرید را تکرار کند.

رئال مادرید در این فصل با 4 امتیاز اختلاف نسبت به سویا صدرنشین جدول لالیگا است اما با نتایجی که تاکنون گرفته و تساوی اخیرش مقابل الچه، دیگر شانسی برای قهرمانی با 100 امتیاز ندارد و بدین ترتیب رکورد فصل 2011/12 رئال مادرید همچنان پا بر جا خواهد بود. رئال مادرید در این فصل 5 مساوی و 2 باخت داشته است و به همین علت نمی تواند به 100 امتیاز برسد.

1470