درخشان: کارد به استخوان یحیی رسید

درخشان: کارد به استخوان یحیی رسید

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی شرایط مساعد برای کار کردن نیست و کارد به استخوان یحیی می‌رسد گل‌محمدی تصمیم می‌گیرد قید همکاری را بزند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، «حمید درخشان» با اشاره به استعفای «یحیی‌ گل‌محمدی» از سمت سرمربی‌گری پرسپولیس اظهار داشت: وقتی شرایط مساعد برای کار کردن نیست و کارد به استخوان یحیی می‌رسد گل‌محمدی تصمیم می‌گیرد قید همکاری را بزند.

وی افزود: یک مربی وقتی در تیم بزرگی چون پرسپولیس حضور دارد نباید دغدغه این را داشته باشد که پنجره تیمش بسته می‌شود، بازیکنان چه زمانی پول می‌گیرند و یا زمین مناسب تمرین وجود ندارد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: مشکلات پرسپولیس یکی پس از دیگری نمایان می‌شود، فوتبال آماتور نیست، این یک واقعیت است و باید قبول کرد، باید همین امروز به فدراسیون بین‌المللی فوتبال نامه زد و بگوییم ما فوتبالمان را  آماتورگونه حمایت می‌کنیم و توقعی از ما نداشته باشید.

درحشان تصریح کرد: در بیست‌و یکمین دوره لیگ برتر واقعا زشت است که بازیکن به خاطر مشکلات مالی و زمین تمرین بخواهد استعفا دهد یک فاجعه بزرگ است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر نمی‌کند استعفای گل‌محمدی صوری است؟ اعلام کرد: اصلا این طور باشد، چرا باید کار باید به اینجا برسد که سرمربی بخواهد استعفای صوری یا حقیقی بدهد.

سرمربی اسبق پرسپولیس تاکید کرد: اگر یک مربی امکانات و ابزار لازم داشته باشد چرا باید در این شرایط حساس این واکنش را از خود نشان دهد.

درخشان گفت: اگر تیم فردا نتیجه نگیرد اولین کسی که مورد مواخذه قرار می‌گیرد سرمربی است و هیچ کس نامی از مدیر عامل و دیگران نمی‌برد.

7474