برگزاری مسابقات جام ملت‌های آفریقا و اولین خبر بد برای میلانی‌ها

برگزاری مسابقات جام ملت‌های آفریقا و اولین خبر بد برای میلانی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که سرانجام نخستین خبر بد از برگزاری رقابت های جام ملت های آفریقا به میلانی ها رسیده باشد و بر این اساس، مدافع ملی پوش سنگالی روسونری در خلال برگزاری این تورنمنت ملی دچار مشکلات مربوط به آسیب دیدگی شده و به احتمال فراوان دیرتر از موعد مقرر به جمع شاگردان پیولی بازخواهد گشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ی ایتالیایی کالچو مرکاتو، فوده بالو توره در شرایطی در مسابقه‌ی اخیر تیم ملی فوتبال سنگال در چهارچوب رقابت های جام ملت های آفریقا با مشکل آسیب دیدگی رو به رو شد که اخیراً به ویروس کووید نوزده و بیماری کرونا نیز مبتلا شده بود.

سنگال موفق شد تا به لطف گل های دقیقه‌ی پنجاه و سوم سادیو مانه و نود و دوم دیئنگ با شکست کیپ ورد یا همان 'دماغه سبز'، خود را به مرحله‌ی یک چهارم نهایی رقابت های فوتبال جام ملت های آفریقا برساند و حریف بعدی آن ها در این تورنمنت، برنده‌ی دیدار تیم های ملی مالی و گینه خواهد بود.

با این تفاسیر، فوده بالو توره که در دقیقه‌ی هشتاد و دوم وارد زمین مسابقه شده بود، تنها بعد از چند دقیقه از ورودش با مشکل مصدومیت از ناحیه‌ی کشاله ران پای خود رو به رو شد.

این موضوع، قطعاً برای میلانی ها خبر خوبی نخواهد بود؛ چرا که تئو هرناندز، مدافع کناری و ملی پوش فرانسوی تنها یک کارت زرد تا محرومیت یک جلسه ای در رقابت های سری آ ایتالیا فاصله دارد و از طرف دیگر نیز حالا و با این مصدومیت فوده بالو توره، بازگشت مدافع سابق موناکو و لیل به ایتالیا با تأخیر رو به رو خواهد بود.

9404