روزی که رونالدو با یک تماس، جذب دو برزیلی را نهایی کرد

روزی که رونالدو با یک تماس، جذب دو برزیلی را نهایی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در دوره اولش در منچستریونایتد با یک تماس توانست انتقال دو بازیکن  برزیلیرا به منچستریونایتد نهایی کند و مانع از پیوستن آنها به آرسنال شود.

به گزارش فوتبالی، رونالدو با درخواست سر الکس فرگوسن با دوقلوهای رافائل و فابیو داسیلوا تماس گرفت تا انتقالشان به منچستریونایتد را نهایی کند. رافائل در مصاحبه با پادکست منچستریونایتد از آن خاطره یاد کرد. مدافع کنونی بوتافوگو گفت:" رونالدو با من تماس تلفنی گرفت، هرگز آن را فراموش نمی کنم. صفرهای زیادی پشت شماره بود و با خودم گفتم :"این دیگر کیست؟" هرگز تماس بین المللی دریافت نکرده بودم. جواب دادم و رونالدو را شناختم چرا که قبلا با او تمرین کرده بودم."

بازیکن برزیلی در ادامه این خاطره گفت:" رونالدو به زبان پرتغالی به من گفت:"سلام." به سمت اتوبوس دویدم و فریاد زدم:"رونالدو است، رونالدو است، می خواهد با ما صحبت کند." کریستیانو گفت:" الان در منچستر باران می بارد. به شما زنگ زدم تا بگویم که با منچستریونایتد قرارداد ببندید." راستش نمی توانستم باور کنم که رونالدو با ما تماس گرفته است. خارق العاده بود."

فابیو نیز در سال 2020 خاطره مشابهی نقل کرده بود و گفته بود که رونالدو به او و برادرش برای آشنایی با شهر منچستر کمک کرده است. رافائل به تدریج به جانشین گری نویل در اولدترافورد تبدیل شد و سه قهرمانی لیگ انگلیس کسب کرد که در سال 2015 به علت عدم تفاهم با فن خال از یونایتد جدا شد. البته فابیو در یونایتد موفق نبود و فقط یک قهرمانی لیگ انگلیس در یونایتد داشت.

4125