برنامه ترسناک تراکتور؛ به دنبال بازیکن خارجی

برنامه ترسناک تراکتور؛ به دنبال بازیکن خارجی

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران تراکتور برای تقویت تیمشان به دنبال جذب بازیکن هارجی هستند

به گزارش فوتبالی، پس از مشکلاتی که باشگاه تراکتور در تمرینات پیش فصل و در ادامه کمبود بازیکن در نیم فصل اول با آن روبه‌رو بود، مدیران این باشگاه طبق لیستی که سولدو به آنها ارائه کرده است به دنبال جذب گزینه‌های مدنظر او هستند تا نقاط ضعف خود را با جذب بازیکنان جدید خارجی پوشش دهند.

سهرابی مدیرعامل تراکتور امروز در بخشی از صحبت‌های خود با تایید جذب بازیکن خارجی در پنجره نقل و انتقالات نیم فصل گفته است: "با دو بازیکن خارجی مذاکره شده و اقدامات لازم برای اخذ ویزای این افراد از سوی باشگاه انجام شده است و منتظر فسخ قرارداد بازیکنان مدنظر با باشگاه‌هایشان هستیم که پس از آن، این دو بازیکن برای مذاکره نهایی وارد ایران خواهند شد."

باید منتظر ماند و دید آیا مدیران تراکتور از قراردادهای گذشته خود درس عبرت گرفته‌اند و با توجه به غرامت‌های بسیاری که در فیفا به بازیکنان خارجی داده‌اند این بار در جذب بازیکن خارجی و همچنین عقد قرارداد با آنها دقت لازم را انجام خواهند داد یا نه.

کوین کنستانت، هری اروین، آنتونی استوکس و کوین فورچونه 4 بازیکنی هستند که با شکایت علیه باشگاه تراکتور حکم گرفتند و هرکدام مبالغ قابل توجهی از این باشگاه طلبکار شدند. نکته جالب توجه اینجاست که هیچکدام از این 4 بازیکن حتی یک فصل کامل هم برای تراکتور بازی نکردند. کنستانت که به دلیل بیماری حتی یک دقیقه هم به میدان نرفت و استوکس و اروین هم در دوران حضور در تراکتور بی‌نظمی‌های متعددی داشته و در نهایت در پایان فصل قراردادشان را یک طرفه فسخ کرده و به تیم‌های دیگر پیوستند.

7655