سیستم فوق‌ تهاجمی تایپه؛ 4 مهاجم علیه زنان ایران

سیستم فوق‌ تهاجمی تایپه؛ 4 مهاجم علیه زنان ایران

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی ژاپنی تیم ملی فوتبال زنان چین‌تایپه ترکیب اولیه تیمش را برای مصاف با زنان فوتبال ایران رونمایی کرد.

به گزارش فوتبالی، ایچیگو کازوئو سرمربی 56 ساله و ژاپنی تیم ملی فوتبال زنان چین‌تایپه که تیمش بعد از شکست 4 گله مقابل چین، 6 روز استراحت داشته و حالا امروز در دومین مسابقه خود مقابل زنان فوتبال ایران به میدان خواهد رفت، با تغییراتی حداقلی تیمش را چینش کرده و با ترکیبی تهاجمی قرار است امروز چین‌تایپه را به میدان بفرستد.

کازوئو نسبت به مسابقه قبلی با چین یک تغییر در ترکیب اصلی اعمال کرده و با خروج نام پان یِن شین هافبک جنگنده این تیم، یک مهاجم به ترکیب تیمش اضافه کرده تا سیستم بازی چین‌تایپه در مسابقه امروز به حالت 4-2-4 تبدیل شود و قرار است لی شو چین از ابتدا در ترکیب حریف امروز تیم ملی فوتبال زنان ایران حضور یابد.

جالب آن‌که چین‌تایپه با کسب حداقل امتیاز از مسابقه امروز هم می‌تواند به عنوان تیم دوم گروه صعود کند و این سیستم تهاجمی از سوی سرمربی ژاپنی نشان می‌دهد که آن‌ها برای کسب 3 امتیاز مسابقه امروز به میدان می‌آیند که باید دید مصاف با شاگردان مریم ایراندوست، چه نتیجه‌ای در پایان رقم می‌خورد.

ترکیب تیم ملی فوتبال زنان چین‌تایپه:

چنگ اس سو، سو سین یون، چانگ سو شین، لای وِی‌جو، پان شی یو، شی یو یِن، جو لی پینگ، چن ین پینگ، لی شو چین، لای لی چین و سو یو سوآن

7474