شایعه تکراری: رونالدو در رویای بازگشت به رئال مادرید

شایعه تکراری: رونالدو در رویای بازگشت به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه کاتالونیایی "ال ناسیونال" مدعی شده است که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی از وکیلش ژرژ مندس خواسته است تا با فلورنتینو پرز تماس بگیرد و در مورد بازگشت وی به برنابئو صحبت کند.

به گزارش فوتبالی، رونالدو پس از شروعی ناامیدکننده در دوره دومش در اولدترافورد به ترک منچستریونایتد فکر می کند. رونالدو در 23 بازی از زمان بازگشت از یوونتوس به یونایتد 14 گل به ثمر رسانده است. البته شیاطین سرخ در حال حاضر 19 امتیاز با منچسترسیتی صدرنشین فاصله دارند. تیم رانگنیک در رتبه چهارم جدول قرار دارد و با تیم هایی نظیر وستهام، آرسنال، تاتنهام و ولورهمپتون برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا رقابت می کند.

حالا نشریه کاتالان ال ناسیونال گزارش داده است که رونالدو در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به دنبال ترک یونایتد خواهد بود. گزارشات حاکی از آن است که رونالدو از مندس خواسته است تا در مورد انتقال احتمالی در تابستان با آنها مذاکره کند.

رونالدو در سال ۲۰۰۹ با 96 میلیون یورو از یونایتد به رئال مادرید آمد که در این تیم 9 سال حضور داشت و با 450 گل در 438 بازی به بهترین گلزن تاریخ باشگاه تبدیل شد. کریستیانو بهترین سالهای دوران فوتبالش را در رئال مادرید داشت و به گفته ال ناسیونال دلش برای روزهای حضورش در اسپانیا تنگ شده است.

البته این شایعه را نمی توان جدی گرفت چرا که رئال مادرید روی خرید امباپه و هالند تمرکز دارد و در تابستان قبلی نیز آنچلوتی شایعه خرید رونالدو را تکذیب کرده بود.

4125