با تایید رسمی باشگاه، دروازه‌بان یوونتوس به کرونا مبتلا شد

با تایید رسمی باشگاه، دروازه‌بان یوونتوس به کرونا مبتلا شد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه یوونتوس با اعلامی رسمی، از ابتلای دروازه‌بان ایتالیایی خود به کرونا خبر داد.

باشگاه یوونتوس طی اطلاعیه‌ای رسمی، خبر داد که ماتیا پرین، دروازه‌بان ایتالیای این باشگاه، با تست مثبت کوید-19 مواجه شده و دوران قرنطینه‌ی این دروازه‌بان 29 ساله آغاز شده است.

پس از تعطیلات مسابقات ملی، یوونتوس روز 6 فوریه در دیداری خانگی به مصاف هلاس ورونا خواهد رفت.

بنظر می‌رسد، ماتیا پرین، که انتخاب اول سرمربی یوونتوس نیست و در این فصل تنها 6 بار درون دروازه بانوی پیر قرار گرفته، در دیدار بعدی این تیم مقابل شاگردان ایگور تودور حضور نخواهد داشت.

قرارداد ماتیا پرین، که روزی جز بزرگترین استعدادهای فوتبال ایتالیا و گزینه اصلی جانشینی جان‌لوئیجی بوفون درون دروازه تیم ملی ایتالیا بود، در تابستان پیش‌رو با بیانکونری به پایان می‌رسد.

ماتیا پرین در کنار بازیکنانی چون پائولو دیبالا، خوان کوادرادو، فدریکو برناردسکی، ماتیا دی‌شیلیو و کارلو پینسولیو، در پایان فصل می‌تواندبه صورت آزاد از یوونتوس جدا شود و این باشگاه هنوز برای تمدید قرارداد با این بازیکنان وارد مذاکره نشده است. بنظر می‌رسد، مدیران بیانکونری قصد ادامه همکاری با این بازیکنان را ندارند.

گفتنی است، در رسانه‌های ایتالیایی پیش‌بینی‌هایی مبنی بر انتقال آزاد پائولو دیبالا به اینترمیلان شنیده می‌شود. باید دید بازیکنان یوونتوس، که همیشه به جذب بازیکنان آزاد معروف است، تا پایان فصل با چه تصمیمی از طرف باشگاه مواجه خواهند شد.

9719