چند و چون حضور زنان در ورزشگاه آزادی

چند و چون حضور زنان در ورزشگاه آزادی

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست ورزشی مجموعه ورزشگاه آزادی چگونگی ورود تماشاگران در مسابقه حساس ایران - عراق را توضیح داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، بعد از کشمکش‌های فراوان سرانجام ستاد ملی کرونا مجوز حضور 11 هزار تماشاگر را در ورزشگاه آزادی برای دیدار حساس ایران و عراق که می‌تواند منجر به جشن صعود ملی‌پوشان فوتبال ایران به جام جهانی 2022 قطر شود، صادر کرد تا این مسابقه با حضور 8 هزار تماشاگر مرد ایرانی، 2 هزار تماشاگران زن ایرانی و هزار سهمیه برای تماشاگران عراقی به انجام رسد.

مزدک امینی سرپرست ورزشی مجموعه ورزشگاه آزادی درباره مسابقه فردا گفت: امیدواریم که با پیروزی مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران شاهد یک جشن ملی در استادیوم یکصد هزار نفری باشیم.

امینی درباره چگونگی حضور تماشاگران در ورزشگاه توضیح داد: تماشاگران عراقی از سکوی شماره 2 تا 5 طبقه دوم ورزشگاه حق حضور  دارند، سهمیه تماشاگران مرد طرفدار تیم ملی ایران نیز از سکوی شماره 19 تا 36 طبقه اول و سکوی 19 تا 23 طبقه دوم است.

او درباره جایگاه زنان هم گفت: ورود خانم‌ها فقط از پارکینگ شرقی مصوب شد، پارکینگ‌‌های 20 و 21 مختص خانم‌هاست؛ زنان ما از سکوی شماره 6 تا شماره 14 به ظرفیت 2 هزار نفر حق حضور در ورزشگاه را دارند.

مزدک امینی با ذکر توضیحات درباره شرایط کرونا این‌چنین صحبت‌های خود را تکمیل کرد: تزریق 2 دز واکسن برای حضور در ورزشگاه ضروری است، ما تا این‌لحظه در تلاش هستیم تا پروتکل‌ها را براساس حضور تماشاگران ببینیم و تاکنون ابلاغ شده که بازی با تماشاگر است.

7474