گزارش تمرین تیم ملی| شادابی ملی‌پوشان و خنده‌های اسکوچیچ/ باقری آمد، هاشمیان رفت

گزارش تمرین تیم ملی| شادابی ملی‌پوشان و خنده‌های اسکوچیچ/ باقری آمد، هاشمیان رفت

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین تمرین قبل از دیدار مقابل عراق بسیار شاداب بودند که شادابی آنها، خنده‌های دراگان اسکوچیچ را هم به دنبال داشت.

به گزارش فوتبالی، آخرین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دیدار مقابل عراق در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 قطر، از ساعت 15 امروز (چهارشنبه) با حضور نفرات جدید در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

* اتوبوس تیم ملی ایران ساعت 14:20 وارد مرکز ملی فوتبال شد که خبرنگاران و عکاسان حاضر در تمرین تیم ملی از ساعت 15 برای پوشش خبری اجازه حضور در تمرین را پیدا کردند و 15 دقیقه فرصت پوشش خبری این تمرین را داشتند.

* کریم باقری مربی تیم ملی که به تازگی در اردوی تیم ملی حاضر شده است، امروز در تمرین تیم ملی حضور داشت. در حالی که وحید هاشمیان دیگر دستیار ایرانی دراگان اسکوچیچ تا زمان حضور رسانه‌ها در تمرین حضور نداشت و به نظر می‌رسید در این تمرین غایب است.

* امیر عابدزاده‌، کریم انصاری‌فرد و پیام نیازمند سه لژیونر حاضر در اروپا که با تأخیر به اردوی تیم ملی رسیدند، پس از پشت سر گذاشتن تست کرونا و منفی بودن آزمایش خود، در تمرین امروز حاضر شدند. همچنین فرشاد فرجی و عارف آقاسی که شب گذشته به فهرست تیم ملی فراخوانده شده‌ بودند، امروز در تمرین حضور پیدا کردند.

* در ابتدای تمرین بازیکنان در قالب سه گروه تقسیم شدند و به بازی آقا وسط پرداختند. در این بخش از تمرین بازیکنان بسیار شاداب بودند و مدام باهم به شوخی پرداختند.

* مهدی قایدی، شجاع خلیل‌زاده، علی قلی‌زاده، کاوه رضایی و محمدحسین کنعانی‌زادگان بازیکنانی بودند که بیشتر از سایر نفرات با یکدیگر شوخی می‌کردند.

* دراگان اسکوچیچ در تمرین امروز بسیار شاداب بود و در کنار بازیکنان در حال گپ و گفت و خنده بود تا پیش از مصاف با عراق به بازیکنانش روحیه بدهد.

* بازیکنان پس از پشت سر گذاشتن بخش ابتدایی تمرین، زیر نظر مربی بدنساز تیم ملی، در گروه‌های مختلف تمرینات هوازی را انجام دادند.

* علیرضا بیرانوند، امیر عابدازده و پیام نیازمند سه دروازه‌بان حاضر در تمرین نیز زیر نظر مربی دروازه‌بانی تیم ملی به تمرین پرداختند.

* ناظر دیدار ایران و عراق قبل از تمرین در محل مرکز ملی حضور یافت.

7474